Vilken laddare?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Har plockat ur batteriet nu och vill inte råka ut för samma skit som förra året, så jag tänkte köpa mig en riktigt bra laddare. Frågan är bara vilken?

Hojen är på vinterförvaring i Falkenberg, men där är jag högst en gång i månaden. Således skulle en underhållsladdare som man kan lämna ansluten under hela vintern vara att föredra. Finns det sådana och vad kostar de?

vi har en som kan ligga på i flera månader...

tek nåt heter den kostar typ 700 pjux, ska springa ut i garaget o kika

Multi XS 3600 står de på den, kika lite info om den på nätet den har funkat bra...

/ Hannes

McB skrev:
Har plockat ur batteriet nu och vill inte råka ut för samma skit som förra året, så jag tänkte köpa mig en riktigt bra laddare. Frågan är bara vilken?

Hojen är på vinterförvaring i Falkenberg, men där är jag högst en gång i månaden. Således skulle en underhållsladdare som man kan lämna ansluten under hela vintern vara att föredra. Finns det sådana och vad kostar de?

Den där laddaren som HanneZ snackar om är riktigt bra tycker jag i alla fall. CTEK Multi XS 3600. Liten och smidig och laddar både mc,båt och bilbatterier. Går att ha på hela vintern också. Spanade in den på Clas Olsson nyss, den är ju fan likadan fast 150kr billigare :huvet . Lite fulare färger med det skulle man ju kunnat leva med :).

Last edited:
Jag har också den från Clas Ohlson, funkar kalas.

Jag har en cetek laddare. den är kanon tycker jag. funkar till samtliga batterier. BUY IT! :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park