Vilken låt? 80-tal

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Hörde en låt på 107,5 förut... jäkligt bra. Men jag glömde självklart bort vad den hette när jag väl kom hem och skulle ladda den. Det är 80-tal, lite "dancestuk". Tror dom sjöng "baby I need your lovin'" .. ungefär? (har för mig att det var en tjej som sjöng) Inte helt säker dock. Någon som har en aning om vad det kan vara för låt jag pratar om?

Four tops gjorde orginalet.

"baby i need your loving" är orginaltitlen

Faller under motown.

Last edited:
Den där är också bra, men det var inte den jag manade. Den här jag försöker hitta är lite mer "dance" - 80-tal

any1 ?

Vilken tillfällighet, söker också en låt som spelades på radio rixmorgonzoo Låttitel med "any".

Brukar inte lyssna på radio men har för mig att det var en låt spelas som spelades efter något "hjul" där det fanns x antal slumvis utvalda låtar (ni som lyssnar vet säkert vad jag menar)

80tal, ganska långt namn på gruppen.

Last edited:
shoei skrev:
2157486 Hörde en låt på 107,5 förut... jäkligt bra. Men jag glömde självklart bort vad den hette när jag väl kom hem och skulle ladda den. Det är 80-tal, lite "dancestuk". Tror dom sjöng "baby I need your lovin'" .. ungefär? (har för mig att det var en tjej som sjöng) Inte helt säker dock. Någon som har en aning om vad det kan vara för låt jag pratar om?

Teena Marie - I need you lovin

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...