Vilken låt är nu detta, jag blir senil.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
För en 6-7 år sedan fanns det en låt som var populär och spelades en hel del på radion. Sångaren sjöng inte, utan talade och gav råd om vad man borde göra i livet, till musik. Texten var ju sinnessjukt bra, och nu minns jag inte ens vad gruppen eller låten hette, HJÄLP !!! Det finns inte många såna här "tallåtar". Iallafall inte som varit poppis och spelats i radion, så försök hjälpa mig nu. Har för mig att videon var tecknad oxo.

vet inte vad den engelska versionen hette,men jag vet att gert fylking har gjort en svensk version som faktiskt är seriös:)

Troligt är att du menar Baz Luhrman - Wear sunscreen. Rickard Woolf gjorde en cover på denna låt, men då med svensk text givetvis.

Fy fan va ni är bra !!!!

Inte nog med att jag faktiskt hittade låten jag sökte som var "Baz Luhrman - Wear sunscreen" nu fick jag ju en massa andra uppslag på intressanta låtar oxo. Tur som fan för er att den geografiska belägenheten omöjliggör att bunta ihop er allihop och kyssa era pannor med ett smackande läte. Tack som fan på er alla hedersknyfflar iallafall !!! :tummenupp

Klart man hjälper till om man kan, det är ju därför man tillbringar timmar på sh istället för att göra viktigare saker.:fart

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT