riktigt fin tycker jag..Pr0bz skrev:Nja inte jättefräch Nissepisse![]()
Ska byta kedja och drev och kopplingsvajern sen e de nog susen.
2000 mil på mätarn = 6500kr.
![]()
![]()
Toppar väl 150-160km/h, nu e ja orolig för att få den genom besiktningen ostrypt hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
riktigt fin tycker jag..Pr0bz skrev:Nja inte jättefräch Nissepisse![]()
Ska byta kedja och drev och kopplingsvajern sen e de nog susen.
2000 mil på mätarn = 6500kr.
![]()
![]()
Toppar väl 150-160km/h, nu e ja orolig för att få den genom besiktningen ostrypt hehe.
Miss_Orchidee skrev:Jag tycker du ska köpa en Kanonfin TZR 125cc årsmodell 89. Självklart ska den va "speciall edition ala blomman" med mattsvart ram, R1 blinkers, nya dekaler, rejs växling och ny bult vid växelspaken. Dessutom har jag hört att det ryktas om att den har splirrans nya ramlager, vevaxel, är borrad 4 ggr och går som ett skott just därrför.... Splirrans kolvringar.. ps. oljan i motorn ingår!!.ds
Finns en sån i göteborg har jag hört.... tror att det va nån här på Sh som hade den...
ps2. den är dessutom tjejkörd tror jag .ds2

Solid snake skrev:Det finns en annonsdel du...............![]()
![]()
Edit: borrad 4ggr? Då e den inne på sista överdimensionen, om den skär igen så e det ny cylle som gäller.

Miss_Orchidee skrev:Jag tycker du ska köpa en Kanonfin TZR 125cc årsmodell 89. Självklart ska den va "speciall edition ala blomman" med mattsvart ram, R1 blinkers, nya dekaler, rejs växling och ny bult vid växelspaken. Dessutom har jag hört att det ryktas om att den har splirrans nya ramlager, vevaxel, är borrad 4 ggr och går som ett skott just därrför.... Splirrans kolvringar.. ps. oljan i motorn ingår!!.ds
Finns en sån i göteborg har jag hört.... tror att det va nån här på Sh som hade den...
ps2. den är dessutom tjejkörd tror jag .ds2
Anton_Ljunghusen skrev:Förresten va det inte du som polerade din STÅLRAM?![]()

Solid snake skrev:VA?! Har hon gjort det?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du e för mycket miss_orchidee!!!! HAHAHAH!![]()

Äch ni moppekåta killar i 16 års åldern går på sådant! dessutom har den aldrig skurit för mig, killen som hade den innan måste schabblat med Oljan.granath_ skrev:precis. inte spec bra att skriva det![]()

För att vi lättare ska kunna köra sportbilar... pedalerna sitter tätare ihop och är mindregranath_ skrev:var snäll nu hon är faktiskt kvinna<--- bild på en kvina.
föresten : vet ni varför kvinnor har mindre fötter än män?
....![]()

Miss_Orchidee skrev:För att vi lättare ska kunna köra sportbilar... pedalerna sitter tätare ihop och är mindre
ps. min diskbänk är överfull med disk, ingen som kan tänka sig att komma och diska?? .ds

SolitudE skrev:Jag kan diska, frågan är hur du ska betala..![]()
Miss_Orchidee skrev:Du kan få tuscha min TZR om du vill![]()
jag har jobbat hela helgen, så ja är riiiik.. eller inte, men jag har jobbat en massa iallafall... ja hålle rpååoch somnar nu så ja ska nog sova, godnatt!

vicken otur du haft med din TZR.. jag fick min NS såld jättefort.. och för ett bra pris dessutom..Miss_Orchidee skrev:Du kan få tuscha min TZR om du vill![]()
jag har jobbat hela helgen, så ja är riiiik.. eller inte, men jag har jobbat en massa iallafall... ja hålle rpååoch somnar nu så ja ska nog sova, godnatt!

Miss_Orchidee skrev:För att vi lättare ska kunna köra sportbilar... pedalerna sitter tätare ihop och är mindre
ps. min diskbänk är överfull med disk, ingen som kan tänka sig att komma och diska?? .ds

Pretty woman har sagt det... påstår du att det inte är sant? att det är fejk??granath_ skrev:nopp. inte sportbil. men din andra mening var rätt nära.
DET ÄR FÖR ATT DOM SKA KUNNA STÅ NÄRMARE SPISENmohaha
![]()
![]()
![]()
![]()

SolitudE skrev:Neee, jag har ju mina NSR:er att ta på..![]()
Har du inga fler betalningsalternativ?
PS: Är den nya krypkörningen och sånt svårt?![]()
Man ska inte Olla dom har jag ju sagt :7fatta:Jonathan skrev:Håll er till kontaktannoner istället. Era kåtisar![]()
Grabben som frågade vad han skulle köpa för hoj.. Är inte det lika självklart som att Håkan Hellström inte kan sjunga att du ska köpa MIN hoj. Köp köp köp.
Blänker som ett ollon och flickorna kommer stå på kö vid den lokala korvmojjen.
Miss_Orchidee skrev:Man ska inte Olla dom har jag ju sagt :7fatta:
han ska köpa MIN det har vi redan kommit övverens om, jag va här först shas med dig, han ska ha en Yamaha serru![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |