Vilken klass kör du i

Multipoll

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Superpoll som visar klassfördelningen av SH RR förare.

Ja, för mig är det samma så det spelar ingen större roll. Men jag tänkte på andra...

Macke skrev:
Ja, för mig är det samma så det spelar ingen större roll. Men jag tänkte på andra...
Jag har kört 1000 Rookie men håller mig nog enbart till ERF nästa år, gammal, tjock, rädd och talanglös.

Notera att valet "Annat" kommer att fyllas av moppefuckon, därför la jag till det alternativet i pollen så att dom som bara måste kryssa i något trots att dom inte tävlar i RR har ett alternativ dom oxo, bra va.

Man kan ju dessutom se vilka som röstat vad.

Hade varit kul och se om det finns några som kör classic eller SuperMono. Två rätt fräcka klasser som det tyvär skrivs väldigt lite om här..

Blir R600 och något ERF race nästa år

Strider skrev:
DU HAR GLÖMT SUPERSTOCK 600!

och Supersport600 som kördes i SO.

Modifiera pollen omedelbums. :fatta!
Samma sak i princip, dom får klicka på 600STD, jag tog inte heller med Sidovagnar, Supermono, Classicracing, Minimoto, Enduro, Motard samt annat på två hjul.

Man har bara en chans att klicka i flera alternativ.

GSXR1100R skrev:
Notera att valet "Annat" kommer att fyllas av moppefuckon,
Attans, jag råkade rösta innan jag läste det här inlägget. Äh, skit samma, om man kör tvåtakt i Liten DebuTant så är man väl ett moppefucko. Jag, ett moppefucko. Skulle kunna bli titeln på en självbiografi.

Teddy skrev:
Attans, jag råkade rösta innan jag läste det här inlägget. Äh, skit samma, om man kör tvåtakt i Liten DebuTant så är man väl ett moppefucko. Jag, ett moppefucko. Skulle kunna bli titeln på en självbiografi.
Liten & stor debuTant är supportklasser till supportklasserna, samma sak med KM, häng med och kör ERF nästa år Teddy, en manlig sport utan betalande publik och annat tjafs.

Jag hittade inte rutan: "Fjollrullar på nån träning då och då", så jag kryssade i "Annat".

För mig blir det ERF och rookie tävling på sviestad, det är målet. Utöver att besökt alla populära banor.

Inte helt oväntat så är det just nu 600 Rookie i topp, det verkar vara övervägande fyrtaktare på SH RR sektion.

Exakt 100 röster just nu, 23% kör R600, 20% kör R1000 samt 19% ERF, övervägande fyrtakt presis som förväntat, andelen A-förare är skrämmade låg.

Goodstuff skrev:
Kryssade i 250R men vill joina Teddy i liten Debutant. Dålig poll. :mad:
Liten Debu-Tant är en udda tävling som inte förekommer speciellt ofta.

ERF är största klassen :tungan

Hur länge har nr:18 kört Rookie 1000? En halv evighet, se nu till och kör lite fler tävlingar och klassa upp dig:D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back