- Gick med
- 16 Oct 2007
- Ort
- Gustavsberg
- Hoj
- Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
jag kollade på min kam som satt i min 640 -01.
Undrar vad det är för kam som har suttit i ?
Jag trodde att det var en Tornado G1, men hittat inga beteckningar på den.
Den högra är lite snyggare svarvad mellan nockarna, samt nockarna är lite smalare.(trim-kammen)
Bifogar Bilder:
Den vänstra är orginal kammen.
Undrar vad det är för kam som har suttit i ?
Jag trodde att det var en Tornado G1, men hittat inga beteckningar på den.
Den högra är lite snyggare svarvad mellan nockarna, samt nockarna är lite smalare.(trim-kammen)
Bifogar Bilder:
Den vänstra är orginal kammen.
Bifogat
Last edited: