Vilken körskola?

Jag tog på kul på hjul.
Kuggade första uppkörningen.
Skulle med facit i hand ha valt en annan skola då jag upplevde att jag blev mjölkad på lektioner.
Vem vet dom kanske har blivit bättre.........
Tog för en 2-3 år sedan.

Blir man inte mjölkad på alla skolor...?

Alla verkar köra skola. Vad har hänt med att köra privat & måtta ut konbanan på någon parkering? Teorin fixas ju med något program till datan.

På en biluppkörning är det lättare för dom att kolla så du verkligen tittar i rätt spegel, över rätt axel & kliar dig på rätt skinka innan du svänger. Klart att man skall ha koll men, även där, på hoj är det bara att låta huvudet snurra hela tiden så ser du uppmärksam ut... =)

Jo det blir man väl..
Men även bemötande och intresse
för varje enskild elev kunde ha varit lite bättre.
Nog om det! Jag tog kortet till slut i alla fall :)

Tack för alla tips....blev kramers=)

Last edited:
Vart Kremérs för min del också! Ett tips för dom, precis som jag, inte vet det så har Handelsboden i Mölndal 15% på allt för dom som går där med. Kan va gott och veta om man vill införskaffa något.

Tog mitt kort med kramérs. Toppen skola. Är bara +++ där. Avsluta med att få köra elcross å köra ifrån strandiz va ju som grädde på moset :banana:banana

Är det någon som har erfarenhet av Mötesplatsen trafikskola (http://www.trafikskolan.info/) på vågmästareplatsen?

Hade varit smidigt för mig att köra där då jag bor precis i närheten, men jag har inte hört något om dem... :confused:

Kramérs

Kan egentligen bara hålla med alla andra, kör på kramérs och dom är verkligen A+++.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti