Vilken j*vla dåre!!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ikväll (tisdag) påväg till lunda så stod jag i den stora rödlyset som korsar E18 skulle rakt fram mot spånga/lunda så får jag grönt o ska dra iväg men tänker för mig själv att jag ska ta det lugnt just exakt här för det kommer folk i så hög fart på E18, så jag axxar inte iväg för snabbt, a tror du inte nån dåre på en orange ktm motard brassar helvete o korsar min väg väjerr för nån bil o drar vidare mot kista/rinkeby. idioten körde mot rött o hade jag gasat lite extra hade han/hon smällt rejält med mig. Personen kom i 60-70km/h och allt hände så fort så jag kommer inte ihåg så mycket för jag vart så förbannad. Men en orange ktm var det o den var ganska risig. personen som körde hade väldigt slitna kläder/utrustning o vit hjälm.

det var ju begåvat, du hade ju känslan av att ta det lugnt och gjorde det :tummenupp

hajar att du blev förbannad:näsblod

Påtända knarkare brukar köra så, för dom tror att dom är förföljda eller nåt liknande.

Det finns en anledning till att jag sålde motarden.... Så fort man drar på sig hjälmen , så försvinner vett o sans o hornen växer sig enorma ! Man är helt enkelt odödlig o blir naturligt outlaw !:gnissla

det var ju begåvat, du hade ju känslan av att ta det lugnt och gjorde det :tummenupp

hajar att du blev förbannad:näsblod

a det var sjukt att man fick den känslan och så inträffade det man vill undvika.
men snubben var på väg in i en bil men vejade undan.:gnissla

"dåre på en orange ktm motard brassar helvete o korsar min väg väjerr för nån bil o drar vidare mot kista/rinkeby."

"Personen kom i 60-70km/h och allt hände så fort så jag kommer inte ihåg så mycket"

--

Jag vet inte vad jag ska tro? ..du kommer inte ihåg så mkt, men ngn kommer i 60 på slangen (slowmotion) men du uppfattar det som snabbt, men minns inte så mkt? Du kanske stog där å tänkte på annat, å så dök en snubbe upp på slangen i relativt låg fart, men det uppfattades som snabbt?

:va

Man är helt enkelt odödlig o blir naturligt outlaw !:gnissla

:yoparty :hihi :rofl :glömdet

Jag förstår det.. Men det är ju snarlikt "vanlig" r-hoj.. Glömmer aldrig vår/min sjuka ide om att filma knäskrap på södertörn i 4+ celsius i böran av april i år :D herregud... Man är inte samma person när man kommit hem och tagit av sig skinnställ mm..

:rolleyes:

Last edited:
IronMike;3659673Jag vet inte vad jag ska tro? ..du kommer inte ihåg så mkt skrev:
Jag tror iofs att det var att han (orange KTM) körde mot rött som var det stora problemet.....

Grejen är att E18 utanför hjulsta/tensta/rinkeby ÄR ett tämligen speciellt ställe. TS tänkte på det och löste situationen. Det enda konstiga är att han verkar lite förvånad.

Att avsluta en motorväg i en ljusreglerad plankorsning måste ju vara en bra början på nollvisionen,knepigt att det inte händer mer där än det gör bara.

Motorvägstempo och ett ljus som slår om på lågtrafikerad tid kommer tanken"jag hinner"

Henrik

"dåre på en orange ktm motard brassar helvete o korsar min väg väjerr för nån bil o drar vidare mot kista/rinkeby."

"Personen kom i 60-70km/h och allt hände så fort så jag kommer inte ihåg så mycket"

Låter lite som "idiot savant"-syndromet. Allt händer på en bråkdel av en sekund, men med fotografiskt minne är det inga problem att minnas att det var en sliten KTM som färdades i överljudsfart; dvs. 70 knyck.:näsblod

Förstår inte hur de här med att han körde på slangen kom inn i bilden
:va

Sen, e de bara jag som har noterat den rodnande smilisen? lr e de bara jag som inte noterat att han e ironisk:va

Men hur som hälst tur att de gick bra för dig i slutändan.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back