Vilken j**la färg?

Vilken/vilka färger ska jag lacka skräpet i?

• Antal röstningar
    0
abstruse skrev:
Jag menade inte Kawa-grön, även om det skulle klä den än bättre. Rannsaka ditt minne, vi har ju pratat om det t o m.

Du menar så här alltså.

Bifogat

• Red-Bull-TZ.jpg
    Red-Bull-TZ.jpg
    31.8 KB · Visningar: 64
Eftersom silver hade halkat efter lite så var jag ju tvungen att rösta på det, bara för att se till att pollen blir välbalanserad.
Annars är brun ett bra alternativ, så kan man gömma sig bland lekakulorna ifall det inte går som man tänkt sig.

Blått är snyggt.

Gula, silver eller orange alck på fälgarna till det sen ????

Tom skrev:
Eftersom silver hade halkat efter lite så var jag ju tvungen att rösta på det, bara för att se till att pollen blir välbalanserad.
Annars är brun ett bra alternativ, så kan man gömma sig bland lekakulorna ifall det inte går som man tänkt sig.

Brunt är klart underskattat!!! :4skrika

Men ta för fan och gör nåt lite annorlunda...
Eller så tar du protes-beige, det funkar alltid.

Jag förstår inte att man ska behöva förklara sånt här.

Rött - Ferrari, Ducati..Italien,..... asså ITALIEN?!? Hur mycket rocknroll är det? Kommer du ihåg hur otroligt gay rött är egentligen?

Silver - snyggt, diskret, konservativt......TRÅKIGT!!! Har du sett hur många silverhojar det finns? Din far skulle antagligen lacka hojen silver. Du kan bättre.

Svart - jag säger bara "Payin´ The Dues" så har du både färgschema och attityd rätt från början. Det behövs mer rocknroll i 250 där det mest radikala väl är Filip som på något sätt springer omkring och är techno. Sanningen är ju att det luktar skit och för ett jävla väsen, parallellen är väl uppenbar mot riktigt krallig rock'nroll?

Album2.jpeg

Du ska inte behöva fråga om sånt här...

Last edited:
Men. Det fattas en massa färger i pollen. Alla jäkla cyklar är ju röda, svarta eller silver. Du vill väl inte vara som alla andra?

Haha, jobbigt resultat från den här pollen. Men det är klart att den ska vara eldigt röd! Så kan våra hojar stå och se snygga ut tillsammans mellan rejsen!

Om jag förstått tråden rätt så här långt råder följande:
Du har en silverfärgad hoj (som sett bättre dar)
Du har inte ´nuff funds för att göra om den till posörräser
Du KOMMER att spendera tid i bollhavet
Du skiter i vad folk i all välmening råder dig att göra.
Mitt välmenande råd är att spara pengarna till däck, soppa, kolvar och annat som kommer att gå åt snabbare än f-n löser av dig. :tungan

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026