Kongo
Men gasa sa jag!!!
Jeez, värsta finalstämningen ju! Är lite uppspelt just nu.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hellraiser skrev:matchen var precis som hockey ska vara!! ruskigt rolig match!! efter matchen satt jag i soffan och då slog tanken mig : det kan ju inte vara nyttigt att kolla på hockey, man sitter med en puls på typ 600 och man slits mellan hopp och förtvivlan!! undrar hur många år kortare mitt liv blev!! för att inte tala om den grymma vändningen mot Finland, från 1-5 till 6-5!!![]()
sandstream71 skrev:Har inte sett de 2 inledande matcherna men såg från 2-1 igår och det var en härlig match.
Niklas Wikegård är härligt spontan! Inget knussel där inte utan beröm och kritik rakt ut i etern utan att tänka så mycket först
Ska bli intressant att se vad Foppa tar för beslut om Colorado åker ut i natt.
Det roligaste var att han jublade först innan han insåg sitt misstag hahahahaha hur dum får man vara? 
6-5 matchen var ju såååå brutaaal!! När kommer nästa match??Hellraiser skrev:matchen var precis som hockey ska vara!! ruskigt rolig match!! efter matchen satt jag i soffan och då slog tanken mig : det kan ju inte vara nyttigt att kolla på hockey, man sitter med en puls på typ 600 och man slits mellan hopp och förtvivlan!! undrar hur många år kortare mitt liv blev!! för att inte tala om den grymma vändningen mot Finland, från 1-5 till 6-5!!![]()
Missade Japanens mål, har letat på nätet efter någon filmsnutt men utan resultat.Samuel_LJackson skrev:Kvällens största nummer presterade ju japanen som satte ett välplacerat och stenhårt isskott .... i egen burDet roligaste var att han jublade först innan han insåg sitt misstag hahahahaha hur dum får man vara?
![]()
Samuel_LJackson skrev:Kvällens största nummer presterade ju japanen som satte ett välplacerat och stenhårt isskott .... i egen burDet roligaste var att han jublade först innan han insåg sitt misstag hahahahaha hur dum får man vara?
![]()
, jag som trodde det handlade om puckkontroll och att åka skrillor, inte om att tacklas så mkt som möjligt.|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller