Vilken jävla känsla!!!

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
körde på bana för första gången i måndags å måste säga att det va den bästa känslan hitills ... det ända jobbiga nu e att man måste fixa en banhoj en ny bil att köra hojen på, licens osv men det har blivit ett måste ... detta kanske e en dum fråga men vilken bana ligger närmast sthlm ??
kan säga också att jag körde på http://www.willowspringsraceway.com/visitorinformation/nineturns.asp
o krashade men men kunde fixa hojen o fortsätta .. någon som har lite tips nu hur man ska gå tillväga för licens o vilka banor som ligger någelunda nära sthlm o vad som behövs

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Ludde-man skrev:
körde på bana för första gången i måndags å måste säga att det va den bästa känslan hitills ... det ända jobbiga nu e att man måste fixa en banhoj en ny bil att köra hojen på, licens osv men det har blivit ett måste ... detta kanske e en dum fråga men vilken bana ligger närmast sthlm ??
kan säga också att jag körde på http://www.willowspringsraceway.com/visitorinformation/nineturns.asp
o krashade men men kunde fixa hojen o fortsätta .. någon som har lite tips nu hur man ska gå tillväga för licens o vilka banor som ligger någelunda nära sthlm o vad som behövs

Ta kontakt med LMS(.se) banan heter Sveistad och är nog den närmaste. Licens tagning ordnas lite överallt kolla hemsidorna till dom olika banorna.

björn

ecce skrev:
Ta kontakt med LMS(.se) banan heter Sveistad och är nog den närmaste. Licens tagning ordnas lite överallt kolla hemsidorna till dom olika banorna.

björn

Tackar ska kolla upp det :tummenupp

Ludde-man skrev:

Ja bana är fan det roligaste som finns med byxor på. Jobbigt får man ta. Det är värt att jävla slit för att ta sig till en bana för att få den adrenalinkick man suktar efter varje vecka. Fixa släp eller rejsbuss och sen är det bara haka på ner till Sviestad. Lycka till med licensen, finns en kurs som går av stapeln nu i sommar!

Bikerbitch skrev:
Ja bana är fan det roligaste som finns med byxor på. Jobbigt får man ta. Det är värt att jävla slit för att ta sig till en bana för att få den adrenalinkick man suktar efter varje vecka. Fixa släp eller rejsbuss och sen är det bara haka på ner till Sviestad. Lycka till med licensen, finns en kurs som går av stapeln nu i sommar!

Ska försöka fixa licensen så fort jag flyttar hem till sverige igen :yoparty sen blir det banåka för hela slanten :banana

Nu är jag inte med ludde!
Du ska väl inte flytta hem?
Bara ett litet tag till sen flyttar jag ju till staterna. Du skulle ju visa mig lite sköna vägar i california :confused: :va
Det är helt normalt att du längtar hem, men det går över!

Håll ut man, jag kommer i höst o då ska vi sota ur rören i bergen runtom cali! :Bugar
Eller....?

Mvh Robert

rBy skrev:
Nu är jag inte med ludde!
Du ska väl inte flytta hem?
Bara ett litet tag till sen flyttar jag ju till staterna. Du skulle ju visa mig lite sköna vägar i california :confused: :va
Det är helt normalt att du längtar hem, men det går över!

Håll ut man, jag kommer i höst o då ska vi sota ur rören i bergen runtom cali! :Bugar
Eller....?

Mvh Robert

ja tror jag kommer tillbaka men kommer tillbringa minst 2 månader i swe licens tar 2 dar eller?? klart jag ska visa dig vägarna i bergen :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back