vilken jävla idiot..jag sträckte på fingret!

jasså det var där.. du körde du på huvudled.. bara att mejja.. haha.. nöää.. skulle ju göra ont för stackaren.. nej jag har inte varit uppe på kubbe nått ännu.. ska fixa hojen nån kväll nu i veckan sen ska jag dit.. ska du me ?

edit: jag hade fått för mig att DU hade väjningsplikt mot honom :kocko

UrbanTiger skrev:
Killen kanske vill "hem". Låter som en fara för allmänheten :gnissla
Häng på tutan varje gång du ser en gul TLR så kanske han håller sig i skinnet.
Hey hey, blanda inte in alla gula TLRer här nudå :7peta :6surkart

sharpedge skrev:
Hey hey, blanda inte in alla gula TLRer här nudå :7peta :6surkart

Haha, ja det lär ju vara ofta du är och kör i övik oxå... :3freak

Det är nog ingen risk att just DU håller på att köra in i min sida iaf..

Å jag behöver nog inte tuta för varje gul TLR jag ser,
det där är den enda jag sett istan.. :näsblod

Säkert obehagligt för dig men varför låg du 20 m bakom en annan bil på en 90-väg? Jag är medveten om att det är lätt att man hamnar nära bilen framför men 20 m är lite väl tight, eller?

Lilla_damen skrev:
nej...hojjens arsle hann ju precis sno runt min huv...
Korsningen var på höger sida, jag körde i högra körfältet å dum-faan skulle till vänster... Jag hör på ljudet och känner nog igen den om jag ser den igen.

Finns inte så många plastraketer i stan.. :näsblod

Nästa gång har man väl honom på grillen om man inte tvärnitar redan vid åsynen av honom.

Har för mig att det var samma hoj som gjorde ett jäkla underligt och hastigt "körfältsbyte" i en snäv kurva framför mig oxå utan att blinka och utan att dra på så att det blev litet avstånd.. Suck, sicket pucko.. :4skrika

Du skulle klippt baken på han!
... gör det nästa gång iaf :tummenupp

TALLE skrev:
annars kan du få låna min cresent.. den 'är grym.. går att köra flera minuter på bakhjulet med den.. brukar använda den till jobbet :yoparty

Haha! :D
Vad omtänksamt av dig,
min är ju faktiskt trasig som faan,
drevet å kedjan å växelvajern är helt slut... :gnissla

Jag når nog fan inte ner från din cykel ens en gång..när jag cyklar på herrcyklar som är lite för höga så måste man lixom hasa ner på stången innan man stannar så att man når ner till backen å så.. :brinnerup

Jag kan nog inte köra på bakhjulet en enda minut ens.. :hihi

Tar ju bara nån minut att köra till kubbe.. :rofl
Eller inte alls kanske.

känns inte så kul att cykla i flera jävla mil.. :död

Lilla_damen skrev:
Å jag behöver nog inte tuta för varje gul TLR jag ser,
det där är den enda jag sett istan.. :näsblod

Jag var faktiskt och köpte en gul TL1000R i Örnsköldsvik, i april i år. Det är nog inte helt omöjligt att det kan ha varit "min" hoj som var nära att mosas mot din 240?? :hihi

Detta är dock en gammal tråd, så jag är helt oskyldig!

20-30 meter i 90 km/h är FÖR NÄRA. Sen kan vem som helst göra ett misstag vilken dag som helst. Du kommer säkert att klanta dig nån gång du också. Chill out. Jag fick flera möten på E20 idag där mötande låg i mitt körfält = inte bra men det lönar sig inte att hetsa upp sig.

EDIT: men va f*n, flera vecor gammal tråd... :tomten

Last edited:
Nicke skrev:

Veckor?? Denna tråd var för fasen 1 år gammal!! :3freak

Jag råkade dock hitta den när jag skulle söka på "TL1000R". Det var ju en ganska rolig grej eftersom jag faktiskt var och köpte en gul TLR från Ö-vik! :tungan

Hur många gula TLR:er kan det finnas i Ö-vik egentligen?? :rolleyes: Vi snackar ju inte om en stad på flera miljoner invånare direkt...

Nicke skrev:
20-30 meter i 90 km/h är FÖR NÄRA. Sen kan vem som helst göra ett misstag vilken dag som helst. Du kommer säkert att klanta dig nån gång du också. Chill out. Jag fick flera möten på E20 idag där mötande låg i mitt körfält = inte bra men det lönar sig inte att hetsa upp sig.

Nä ett helt år gammal! :rofl

Förbannade trådlyftare! :)

foobar skrev:
Hur många gula TLR:er kan det finnas i Ö-vik egentligen?? :rolleyes: ...

4st gula närmare bestämt. Det går/gick ganska många TLR i Ö-vik om man tar per hojåkare.

Troligtvis hette han Fredrik Hallin han du köpte hojen av, jobbade på Volvo ?

Kakan skrev:
Vinner inte nå på att tutta mer än att föraren på hojen eller andra bilen inser att nå är fel.......men då är det redan försent så varför tutta???

Kan ju vara bra att göra hojjen mer uppmärksam till nästa gång iaf även om det skulle vara försent just denna gången :confused:

heke skrev:
Kan ju vara bra att göra hojjen mer uppmärksam till nästa gång iaf även om det skulle vara försent just denna gången :confused:

jo men va jag reagerar olika varje gång tror jag :) sist de hände brände jag efter :lol gosse vad mc föraren vart nojig :brinnerup men de kan ha å göra med att det stog företagets namn på bilen och en polis hakade på :rolleyes: :lol Men attans va jag skällde när mc föraren stanade :lol stackarn var inte ens från sthlm och hade kört villse :hihi så de sluta med att polisen fick leka följa jhon :lol :lol :lol

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!