Video Vilken jävla galning!

Hahaha så kul med majoriteten killar/män som diskuterar med varandra. Klankar ner på varandra... Rakt på sak å öppet ska det vara..
Ett sporthoj.com med majoriteten tjejer hade väl PM skickats förfullt. ''du ska inte tro att du är nått''..

Jag hade tänkt klaga på att den falska marknadsföringen i titeln på den här tråden slösade bort flera minuter av mitt liv som jag hellre spenderat med nästan vad som helst förutom att titta på filmen i första inlägget. Men ditt inlägg är ju för fan topp 10 alla tider på SH och räddade upp tråden med råge!!

:rofl

Hahaha så kul med majoriteten killar/män som diskuterar med varandra. Klankar ner på varandra... Rakt på sak å öppet ska det vara..
Ett sporthoj.com med majoriteten tjejer hade väl PM skickats förfullt. ''du ska inte tro att du är nått''..

Det är bara i racingforumet det angrips via PM. Har jag hört.

:)

1:54 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaka:dummer

Ptjaa, är det något allvarligt fel på Windows Live Moviemaker ? Bara en tanke, lycka till med filmskapandet:)
Det blir usel kvalité..

Waaow blev faktiskt livrädd när jag såg att tråden hade 29 inlägg!
Räknade med att bli söndermobbad!
Som tur var blev jag bara lite mobbad :rolleyes:

Som det skrevs tidigare i tråden hade jag skrivit "Nu när jag har er uppmärksamhet..." i första inlägget men tog bort det av någon anledning :smasha
Iaf hoppas att någon tyckte att klippet hade ett pant värde iaf, ciao!
Tråden hade ju en del humoristiska inlägg så antar att det lös upp någons dag iaf :D

Min moppe går ju förfan bättre än den där. Varför köper man en så otroligt slö 125a?

mattyyy att åka hojj är ju inte endast för att åka fort? har själv kunnat tänkt mig köpa en varadero, blev dock inget då motard suget var större ;), Varaderon är ju 125ornas långåkar kung och såvitt jag vet så har Nokte använt den till just det, att åka långt :)

Som jag hoppas alla ser så krämmar jag ju inte ut det lilla som finns i maskinen.
Jag håller oftast ner motorn på låga varv i videon..
Som som fractal säger jag använder inte den här till att köra fort jag åker på resor med den istället och uppskattar effekten den har dock fast den ibland kan bli lite tråkig..
Det kanske kommer upp en ny video med redigering med offroad och lite häftigare tempo i framtiden ^^

Min moppe går ju förfan bättre än den där. Varför köper man en så otroligt slö 125a?

Du har inte ens en slö 125a?
Och ifall du nu har trimmat din variatordrivna bögpulka tillräckligt mycket för att hänga av en varadero 125a så är det bara synd om dig...

Skickat via Tapatalk 2

Och ifall du nu har trimmat din variatordrivna bögpulka tillräckligt mycket för att hänga av en varadero 125a så är det bara synd om dig...

:D:hihi:rofl:lol Tycker än idag att det är ett av de mest målande uttrycken som finns. Man ser verkligen det framför sig. Blonderat hår, kråsshjälm, skrikrör och en Etnies-dekal på frontkåpan. Helst en Peskrutt eller Kymkko med nåt hefftigt som Velocity, Speedmax eller annat taffligt. Urrrsssk.

Last edited:
:D:hihi:rofl:lol Tycker än idag att det är ett av de mest målande uttrycken som finns. Man ser verkligen det framför sig. Blonderat hår, kråsshjälm, skrikrör och en Etnies-dekal på frontkåpan. Helst en Peskrutt eller Kymkko med nåt hefftigt som Velocity, Speedmax eller annat taffligt. Urrrsssk.

Oerhört irriterande. Fult och onödigt, hetsar till grova brott mot mänskligheten.

Du har inte ens en slö 125a?

Skickat via Tapatalk 2

Nuff said!:tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!