Video Vilken jävla galning!

Vafan är det för fel på den yngre generationen? En hysterisk jakt på likes och subscribes där innehållet är underordnat det viktiga - att få många klick.

Lägg lite tid på filmerna så man faktiskt VILL gilla dom.

Vafan är det för fel på den yngre generationen? En hysterisk jakt på likes och subscribes där innehållet är underordnat det viktiga - att få många klick.

Lägg lite tid på filmerna så man faktiskt VILL gilla dom.

Det skulle jag gärna ha gjort också men då jag inte har något som helst videoredigeringsprogram så blir det en omöjlighet :)
Ska se om det går att skaffa någon dag framöver!

Tat lugnt. Han är från lappskogarna. Data tekniken har väll precis kommit upp till han så var snälla :)

Ööö du har missuppfattat de där med å köra 125a 4T de är antingen fult gas på drag eller inget alls!:fakta

hahahahahahaha .... bäst å illustrera sär skrivning med bild på fullt gas på drag :rofl

hahahahahahaha .... bäst å illustrera sär skrivning med bild på fullt gas på drag :rofl

Fast om du läser riktigt noga så är det FULT gas på drag :P Kolla noga på bilden med så ÄR det faktiskt en flaska med FUL gas xD

Last edited:
Jag har faktiskt oxå en 125:a rulle nånstans...en VHS. Tejpade på en überstor VHS-kamera på framgaffeln på min NSR 125 nån gång på tidigt 90-tal. Den var iofs betydligt vassare än varaderon men för den sakens skull inte det minsta snabb. Vore kul att leta upp filmen och rippa in..

Vill minnas att det var våldsamma hastighetsöverträdelser i tätbebyggt område. :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026