Vilken jävla dag!!!!!

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Startade min morgon kl 06:30, relativt pigg som omväxling. går ut och sätter mig på hojen och åker till jobbet. 07:15 får jag ett samtal från min lilla chef där han förklarar för mig att jag kommer bli uppsagd, iof inte pga att jag misskött mig men i alla fall. 07:45 kommer nästa samtal, eller snarar ett sms med texten "kan inte vi träffas idag, vi måste prata!" (ja, det är från flickvännen) ringer upp och konstaterar att det jag trodde är sant. så innom loppet av en halvtimme så mister jag mitt jobb och min fd flickvän sedan 2 år tillbaks. hur har eran morgon varit?

doro skrev:
2526575 Startade min morgon kl 06:30, relativt pigg som omväxling. går ut och sätter mig på hojen och åker till jobbet. 07:15 får jag ett samtal från min lilla chef där han förklarar för mig att jag kommer bli uppsagd, iof inte pga att jag misskött mig men i alla fall. 07:45 kommer nästa samtal, eller snarar ett sms med texten "kan inte vi träffas idag, vi måste prata!" (ja, det är från flickvännen) ringer upp och konstaterar att det jag trodde är sant. så innom loppet av en halvtimme så mister jag mitt jobb och min fd flickvän sedan 2 år tillbaks. hur har eran morgon varit?

Lås fast hojen ordentligt idag bara så att du inte förlorar det viktigaste.

Lider med dej har haft likadana dagar va precis lika dant för mej i januari permiterad och dumpade på samma dag....

sen fattar jag inte va det är med brudar alltigt dom som skriver vi måste prata tror dom att vi är helt dumma i huvudet lr :confused:

nä fan tjejer ska man hålla sig borta från sex räcker men jag tror nog fan man ska skriva upp sej i Gay tråden snart :rolleyes:

Last edited:
Ibland är ju livet riktigt elakt. Men av någon konstig anledning så går ju livet vidare. Köp en inte någon lott idag! Och ta det lugnt om du skall ut och åka.
Men måleribranschen har ju hur mycket jobb som helst just nu. Men annars kanske ett karriärbyte kan funka?

Last edited:
:pannkyss

Som nån tidigare sa: Se till att låsa hojen ordentligt så den inte försvinner också.

Hoppas det blir en bättre dag i morgon!

Ä vad fan jobbet var skit trist och tjejen var ful, imon kanske nåt racing team ringer och säger att dom smygt på dig och sett dina färdigheter men inte viljat rycka dig från jobbet och vem vet kanske Pamela A tänkt lika så lycka till med racing karriären och Pamela:tuttar (det kunde varit värre)

Vet hur de känns först körkortet, sen jobbet pga de *hoppas de ordnar sig*
//Ser du ljuset i tunnlen spring inte dit! det kan va ett tåg\\

Gå till banken - fixa ett fett lån innan du slutar jobbet för gott- ta en redig fylla - köp en ny fet jävla hoj som tröst, och bränn skiten ur den när du ändå inte har nåt bättre för dig om en månad.

/Nicke Lilltroll

doro skrev:
2526575 så innom loppet av en halvtimme så mister jag mitt jobb och min fd flickvän sedan 2 år tillbaks. hur har eran morgon varit?

Fy faaan, jag har oxå haft liknande dagar, känns bara för jävligt o man vill inget annat än att bara försvinna ungefär, men på nått sätt traskar man vidare... O det ska inte bara hända en tråkig sak utan alltid flera..... nu vet jag inte vad som hände mellan er, men jag hoppas att du kommer må bättre snart ändå efter omständigheterna :pannkyss

Gottis skrev:
2526598 sen fattar jag inte va det är med brudar alltigt dom som skriver vi måste prata tror dom att vi är helt dumma i huvudet lr :confused:

nä fan tjejer ska man hålla sig borta från sex räcker men jag tror nog fan man ska skriva upp sej i Gay tråden snart :rolleyes:

kan tala om att killar oxå är mkt bra på att skicka sms o en hel del av de jag har träffat har nästan alltid avslutat "sin förklaring" med att "dessutom kör du ju hoj o jag har ingen lust att hitta dig på sjukhuset en vacker dag"..... kan nån förklara det då? Är det ett sätt för dem att lindra sitt samvete o "skylla" på mina lite mer fartfyllda hobbyer?

doro skrev:
2526575 Startade min morgon kl 06:30, relativt pigg som omväxling. går ut och sätter mig på hojen och åker till jobbet. 07:15 får jag ett samtal från min lilla chef där han förklarar för mig att jag kommer bli uppsagd, iof inte pga att jag misskött mig men i alla fall. 07:45 kommer nästa samtal, eller snarar ett sms med texten "kan inte vi träffas idag, vi måste prata!" (ja, det är från flickvännen) ringer upp och konstaterar att det jag trodde är sant. så innom loppet av en halvtimme så mister jag mitt jobb och min fd flickvän sedan 2 år tillbaks. hur har eran morgon varit?

Nä men fy i faan!!!!!:pannkyss

Jobbet är väl skit samma.... Bli plåtslagare vetja! :)
Tjejen tar väl längre tid att komma över....... Men du har ju en "kontaktannons" i Skyltfönstret på Molinsgatan!! Tanja säger att brudarna står och dregglar över bilderna dagarna i ända.....:yoparty

Skämt åsido, lider med dig!

Plåtslagarn skrev:
2527697 Men du har ju en "kontaktannons" i Skyltfönstret på Molinsgatan!! Tanja säger att brudarna står och dregglar över bilderna dagarna i ända.....:yoparty

Är ju mig dom står å dregglar efter förstår du väl :D
(inte ens sett bilderna el bildspelet)

Plåtslagarn skrev:
2527697Men du har ju en "kontaktannons" i Skyltfönstret på Molinsgatan!! Tanja säger att brudarna står och dregglar över bilderna dagarna i ända.....:yoparty

Finns det plats för fler foton :rolleyes:

Ajajaj å jag som tyckte jag haft en skitdag på jobbet. Man kan ju gräva ner sig för mindre än det där.

:pannkyss
Kan ju hopps på att du fick all skit på en gång och att resten av livet blir helt uuuuuuuderbaaart :)

Plåtslagarn skrev:
2527697 Nä men fy i faan!!!!!:pannkyss

Jobbet är väl skit samma.... Bli plåtslagare vetja! :)
Tjejen tar väl längre tid att komma över....... Men du har ju en "kontaktannons" i Skyltfönstret på Molinsgatan!! Tanja säger att brudarna står och dregglar över bilderna dagarna i ända.....:yoparty

Skämt åsido, lider med dig!

Nackdelen med nadjas skyltfönster är ju att det inte är en enda jävel som vet vem den där coola killen i gul tröja är. hon viste ju själv inte vem det var.

Tack för alla tappra försök till att muntra upp mig. man kan ju iof se det som att hela världen är full av :tuttar :tuttar men dock så är det ju med en stor klump i magen man säjer det.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8