Vilken jävla amöba...

JoUh skrev:
Japp, låter verkligen lågt att önska någon annan skada pga han tabbat sig. Men när vissa andra visar upp sina filmade wheelies på trafikerade vägar och utsätter medtrafikanter för fara, eller försöker slå tider på slingerbulten så får de inget annat än ryggdunkar...

tabbat sig :va ... jaa, han kanske bara råkade få upp hojen av rent misstag. Att dra upp hojen där det normalt finns många fotgängare är korkat, inte en tabbe. Sen var det en tabbe att krascha den, tur bara att han gjorde det på "rätt sida om vägen" så att han bara skadade sig själv och inte någon annan.

Det där om att önska en annan människa skada måhända vara lågt, vilket jag oxo påpekade att man inte skall göra... men..

... att idioter drar på så förbannat precis där gör mig så jävla förbannad och dessa hoppas jag skadar sig ILLA! Min lillasyster blev påkörd av en idiot precis där som skulle spela Allan för en tid sen :kulspruta

Flera skrev:
lågt att önska någon annan skada pga han tabbat sig....

Det var satan. Jag tror det regnar moralkakor ute :rolleyes:
Klart som fan att han säkert var dum i huvet. Och klart som fan att jag hade sagt att det var en idiot om han gjort det på min gata hemma med lekande barn och allt. Men å andra sidan. Klart som fan man wheelat lite granna på fel ställen.

Men det värsta av allt e fan att gnälla på nån för att den gnäller på nån annan! :fatta! :7peta :mad: :4skrika
:)

Jajaja, alla sprang ju och plockade upp stenarna och vill påbörja steningen. Men vem har inte under sin mc-körningshistoria en massa felbeslut och små ögenblick av galenskap. Nu råkade det gå riktigt snett för han under ett av dessa ögonblick och jag är säker på att incidenten i sig är straff nog.
Ska man fortsätta sparka när han ligger ner?

Det är nog en moralkaka av den befogade sorten tyvärr, då Ågatan i det närmaste kan jämföras med en gågata som oftast är full av fotgängare. Men alla har vi väl gjort saker som man inte direkt förtjänr beröm för......

Men lägg ner skitsnacket och stäng tråden som inte borde startats överhuvudtaget. Moralkaka hit och dit. Alla är helt plötsligt änglar pga nån annans "fel beslut"....

Dioxin skrev:
Men du!!!! Lägg ner va!???! :kocko
Börjar bli lite trött på tjatandet! Jag hoppas han fick RIKTIGT ont så han inte gör om det där bara för att få några blickar till sig! :fatta!
Nej jag lägger inte ner, det är min åsikt och jag kommer att fortsätta att tycka så tills någon bevisar att en människa ändrar betéende av smärta o skrämsel. Det brukar även kallas hundpsykologi.

JoUh skrev:
Men lägg ner skitsnacket och stäng tråden som inte borde startats överhuvudtaget. Moralkaka hit och dit. Alla är helt plötsligt änglar pga nån annans "fel beslut"....

Visst kan man stänga tråden... blir nog tyvär bara pajkastning till slut. Men detta e väl ett diskussionsforum med inriktning på motorcyklar och saker därom. Vill du inte vara med och diskutera behöver du inte...

Dioxin skrev:
Hade han kört i en massa folk som satt och fikade hade du ALDRIG sagt så!!!
Dessutom att påstå att "...jag är säker på att incidenten i sig är straff nog..." är rena spekulationen! Hur vet du det? Isf borde vi kanske tycka synd om den "stackarn", eller?!?? :va
Jag har aldrig kört på slangen där det finns en massa gående och uteställen. Ja, säg vad ni vill, men det krävs inte mycket förstånd för att fatta det! Och ja, jag har kört fort, riktigt fort, men det gjorde jag när det inte fanns en massa bilar på motorvägen.
There is a place and time for everything! :kocko

jag har aldrig försvarat handlingen i sig, vilken var nog så korkad. Bättre tajming finns nog. Men som en vän precis uttryckte sig. Alla är såå kloka utan hjälm på....

Santo skrev:
Visst kan man stänga tråden... blir nog tyvär bara pajkastning till slut. Men detta e väl ett diskussionsforum med inriktning på motorcyklar och saker därom. Vill du inte vara med och diskutera behöver du inte...

Diskussion är en sak. Det du gjorde var något helt annat.

JoUh skrev:
Diskussion är en sak. Det du gjorde var något helt annat.

Jo visserligen och jag har mina anledningar... läs tidigare inlägg från mig. Men jag fick ju iaf igång en diskussion :tungan

Jag röstar på att killen i cykelstället är riktigt dum i huvet och dog han inte den här gången så försöker han väl igen...

Santo skrev:
Jo visserligen och jag har mina anledningar... läs tidigare inlägg från mig. Men jag fick ju iaf igång en diskussion :tungan

Det var mig en mogen diskussion du lyckats åstadkomma. Man får gratulera. :Bugar

Over and out.

JoUh skrev:
Det var mig en mogen diskussion du lyckats åstadkomma. Man får gratulera. :Bugar

Over and out.

Om jag inte missminner mig helt finns det väl ett uttryck som: "det krävs två för att dansa tango" :va
Jag la ut betet och du högg :7peta

Huhu... Hög imponeringsfaktor att göra en trippel salkov (eller vad det heter) inne ibland cyklarna.. :rofl

Jag håller med i att hissen antagligen inte går ända upp om man gör en sådan sak på gågatan...

Dioxin skrev:
Hade han kört i en massa folk som satt och fikade hade du ALDRIG sagt så!!!
Bra sagt!

JoUh skrev:
Alla är såå kloka utan hjälm på....
Det finns de som är kloka med hjälm på också... Cykelställskillen faller uppenbarligen inte inom denna kategori. Beter man sig som en idiot får man vara beredd att ta skit. Inte tycker jag synd om honom inte...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph