floodi skrev:Det här är ju pinsamt , Cocker spaniel.
Naw, gubben då! inte behöver du skämmas!

*kliar bakom de stora lockiga öronen*
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
floodi skrev:Det här är ju pinsamt , Cocker spaniel.
Oddjob skrev:![]()
Bullmastiff
Bullmastiffen är en muskulös och kraftig hund, stark utan att verka klumpig. Den skäller sällan och har inte så starka jaktinstinkter. Bullmastiffen kanske ser lite ruff ut, men det är inte en hund som är trolig att bita människor. Tvärtom så är bullmastiffen en fantastisk sällskapshund. Bullmastiffen har aldrig blivit använd i flock utan har alltid arbetat ensam. Detta gör att den har utvecklat en hög grad av självständighet. Denna självständighet gör att bullmastiffen har en stark självtillit och är väldigt trygg i sig själv. Bullmastiffen har ett mycket kärleksfullt lynne samtidigt som den är psykisk stark. I en familjesituation anpassar den sig lätt till familjens rytm. Den är inte så beroende av fasta rutiner. Bullmastiffen är glad och utåtvänd mot vuxna och barn och är en lugn och behärskad familjemedlem.
korvgubbe skrev:Naw, gubben då! inte behöver du skämmas!![]()
*kliar bakom de ståra lockiga öronen*
floodi skrev:
Minnie skrev:Ha, ha, ha!!! Innan testet tänkte jag att jag är helt klart en Jack Russell. O vad blev svaret, jo en JR såklart!! Kan ju tillägga att jag har en själv. En bitch som kan reta gallfeber på mig men som också är det mest underbara som finns.Sådan matte, sådan hund...
![]()
Minnie skrev:Ha, ha, ha!!! Innan testet tänkte jag att jag är helt klart en Jack Russell. O vad blev svaret, jo en JR såklart!! Kan ju tillägga att jag har en själv. En bitch som kan reta gallfeber på mig men som också är det mest underbara som finns.Sådan matte, sådan hund...
![]()
korvgubbe skrev:Jack Russel om någon är ju en tuff hund. Krävs rätt mycket stake för att krypa ner i nån djävla lerhålla och jaga ut grävlingar...
Markus skrev:Och rätt liten hjärna för att skälla på t.ex. en motorcykel.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |