Vilken hoj skulle ni köpt?

Vet faktiskt inte om jag behållt eller inte.
Om jag hade gjort det hade jag iaf köpt en ny cross och sen bara levt gött arbetslös som man är :tomten

Jag skulle inte ha lämnat in dem. Och det verkar ju inte finnas något konkret som pekar mot att det verkligen är den tidigare ägaren av bostadsrätten som var den som lagt dit pengarna till att börja med.

Dom pengarna hade gått raka vägen ner i fickan...där hade dom fått ligga tills någon saknar dom eller tills jag hittat något skoj att köpa!

Skulle aldrig lämnat in. Skulle hållt käften och renoverat lägenheten lite till.
Misstänker att det var kärringen i familjen som tjatade på den stackars mannen..

Och jag skulle inte köpt mig någon ny hoj. Varför göra det när man redan äger den bästa som finns ??

ducceper skrev:
2255955 Och jag skulle inte köpt mig någon ny hoj. Varför göra det när man redan äger den bästa som finns ??

Nog för att jag gillade min Cresent Compakt men...

Jag skulle inte ha lämnat in stålarna, jag skulle ha sett det som återbäring på lägenhetsköpet, dödsboet visste ju inte att pengarna fanns och saknade således inte dom.

Möjligen hade jag lämmnat in sisådär 50 loppor, så att dödsboet fått ett bidrag till begravningen.

Lätt att det var en mille dom hittade så lämnade dom in 200 000 för att kolla vad som hände, nu kommer dom inte köpa en Lamborghini utan smyga lite mer.

GuW skrev:
2255974 Nog för att jag gillade min Cresent Compakt men...

Ja mu var det ju den andra hojen jag menade, men jag är ju rätt nöjd med den gamla trotjänarn med

Rigge skrev:
2255979 Lätt att det var en mille dom hittade så lämnade dom in 200 000 för att kolla vad som hände, nu kommer dom inte köpa en Lamborghini utan smyga lite mer.
Min tanke med! haha lätt!

Hade blitt en sprillans ny r1 för mig alla fall :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back