Vilken hoj lämpar sig för Stockholm?

Varför byta hoj? :va
Själv tycker jag min fireblade funkar alldeles utmärkt i sthlm... även som pendlingsfordon.

Ska man köra i stan så skall man göra som hälften av Italienarna i Rom. Kör skoter. Ställ inte frågan på sporthoj. Man kan inte fråga en varg hur det känns att värpa ägg?:3freak

Ska man köra i stan så skall man göra som hälften av Italienarna i Rom. Kör skoter. Ställ inte frågan på sporthoj. Man kan inte fråga en varg hur det känns att värpa ägg?:3freak

Läs tråden... Förresten, räknas din hoj som en SPORThoj? ;)

Kör en CBR600 -92 innanför tullarna. Funkar fint men så kör jag rätt tamt också. Helförsäkrad för 1600 helår.

Yepp, jag har läst tråden och vet om att jag har en sporthoj. Men misstänker att du inte greppat min andemening.

Går utmärkt att åka på vilken hoj du vill i Stockholm. Det sitter mer i huvudet på föraren.

MEN!!!

Kom för fasen inte innanför tullarna utan en riktig stadsjeep! Utvisning diREcKt!

Tror du har svaren nu Kryckovich

Sporthoj: för den som älskar hoj och skiter i att det är lite bökigare en mindre varianter av tex caferäsers. Det är de värt!

mindre mc/scooter: För den som värdesätter komforten och priset högst!

Eller stadsjeep för den som vill vara som dom tuffa!

Tror du har svaren nu Kryckovich

Sporthoj: för den som älskar hoj och skiter i att det är lite bökigare en mindre varianter av tex caferäsers. Det är de värt!

mindre mc/scooter: För den som värdesätter komforten och priset högst!

Eller stadsjeep för den som vill vara som dom tuffa!

Yes, tråden har gett mig de svar jag sökt - så jag tackarrrrr! :tummenupp

Som ser ut just nu och om allt går i lås så blir det Stuvsta för våran del :) Förstått att det ska vara ett rätt lugnt område så det känns jäkligt bra, håller tummarna med andra ord.

Det är en kombination av jobb och att bryta mönstret. Sambon har redan jobb på gång och jag funderar på att studera så vi får se hur allt landar!

Vackert. Då kommer vi isf bo ganska nära, bor precis vid centrum. Tjejen e uppväxt i Stuvsta, jätte lugnt o fint. Villa gissar jag? Ska du plugga är ju Södertörns högskola på mycket bekvämt avstånd.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul