Vilken hjälm är ballast?

Welches?

• Antal röstningar
    0
Kato's memorial graphics är den snyggaste! :tummenupp
Ungefär som den du har med där fast nästan bara i blått och grått. :)

Don Quixote skrev:
Pris e orelevant. Och det kan bara vara Shoei.

Luktar det spons? ;)

Ja då kvittar ju priset, men på min skalle sitter XR1000 som skit för att den är för rund i formen, däremot sitter X- (xtradyr) spirit bra för att den är mer avlång! (obs!! jag har alienhuve)

Spelar priset ingen roll så tar man ju den dyraste. Om den passar bra och då ligger ju Shane Byrne replican bäst till enligt mig, trots att den inte är kawagrön.

själv beställde jag en AGV demon med spegelvisir i måndags :tungan.. jaja nu vet ni det

Don Quixote skrev:
Dom ligger i den ordningen som dom står i pollen. Den andra tc5 på första raden är altså diabolic2. Och så ska man rejsa med den så det gör inget om den syns tydligt!
Finns bara en hjälm att välja på om du ska köra shoei och det är X-Spirit, dessutom sa du att pris var orelevant. Vilket det också bör vara när man pratar om hjälmar. Jag har inget att klaga på när det gäller mina X-Spirit-hjälmar iaf, tycker de har hållt formen bra.

Har du fått spons av shoei kan jag inte tänka mig att de vill att du ska ha nån annan hjälm i race-sammanhang heller?!?

Goodstuff skrev:
Vad du än gör kan du inte ha en replicahjälm från en medelmåtta som Byrne. :fakta

Byrne är ingen medelmåtta. Han rockar! Hamnat lite snett i karriären också. Och möjligen skulle samma resonemang passa på Norick-replican ;) Får bli en Vermuelen då...

X-spirit finns ju i helsvart eller vitt. Köp en sådan och lacka sedan in teamnamnet eller något annat.

Don Quixote skrev:
Byrne är ingen medelmåtta. Han rockar! Hamnat lite snett i karriären också. Och möjligen skulle samma resonemang passa på Norick-replican ;) Får bli en Vermuelen då...

Kom tillbaka när Byrne har vunnit två GP-lopp....

Don Quixote skrev:
Jaja, men jag smyger i alla fall inte med att jag inte vet. :7peta So, tell me...

Det är ok eftersom jag också hade fel.
Han har vunnit tre GP-VM.
Han debuterade som 19-åring och Wild Card i Japan 94och körde skiten ur sin YZR i fight med Doohan om segern. Kraschade i ledning tre kurvor från mål.
Första segern tog hans om 21 åring på Suzuka 96 och vann även i Rio 99 och på Suzuka 2000. Han har även fyra andraplatser och tio tredjeplatser. Något bättre än Byrne.

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa