Vilken härlig dag!!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Solen sken riktigt skönt idag!! Har varit ute o åkt hela dan... fy fan va SKÖNT!! Vill bara tacka alla mc-åkare i Linköping som jag sett på vägarna idag. Ni var många o ni gjorde mig på sååå bra humör. Hoppas ni ska ut imorn oxo, då ska det bli som idag fast lite varmare.

Köpte ett par Alpinestars GP plus idag. Någon som kan berätta hur de e att köra med. Känns lite hårda nu... men de kanske mjuknar senare. :va

(Fan måste fixa en digitalkamera :död )
 
Jag körde bil från Jönköping till Stockholm. Man hade lust att skrika rakt ut! Grym frihetskänsla att köra fort på bra väg genom landet i det här vädret. Nu är det snart sommar och jag kan åka vart jag vill på hoj! :hoppa
 
Ja har åkt enduro ida, va riktigt skönt, fast va lite slö i kroppen efter gårdagens tur.

Va o köpte nya stövlar igår, Oxtar TCS Evo, kanon goa stövlar!

/ Hannes
 
Santo skrev:
Solen sken riktigt skönt idag!! Har varit ute o åkt hela dan... fy fan va SKÖNT!! Vill bara tacka alla mc-åkare i Linköping som jag sett på vägarna idag. Ni var många o ni gjorde mig på sååå bra humör. Hoppas ni ska ut imorn oxo, då ska det bli som idag fast lite varmare.[/SIZE] )

Verkligen en kanondag. Tog premiärturen för i år.Var o kikade lite på beviks och kollade in 04:orna. Trodde nog innan att det skulle va några hojar ute men inte SÅ många. Verkligen sköj. :banana
 
Macho Woman skrev:
Jag körde bil från Jönköping till Stockholm. Man hade lust att skrika rakt ut! Grym frihetskänsla att köra fort på bra väg genom landet i det här vädret. Nu är det snart sommar och jag kan åka vart jag vill på hoj! :hoppa


Jenny, du har ingen hoj som sitter ihop så du kan inte åka. :7peta
 
Santo skrev:
Köpte ett par Alpinestars GP plus idag. Någon som kan berätta hur de e att köra med. Känns lite hårda nu... men de kanske mjuknar senare. :va

(Fan måste fixa en digitalkamera :död )

Dom mjuknar ganska fort.. Är inne på mitt andra par nu! Kanonhandske helt enkelt.. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top