Vilken härlig dag!!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Solen sken riktigt skönt idag!! Har varit ute o åkt hela dan... fy fan va SKÖNT!! Vill bara tacka alla mc-åkare i Linköping som jag sett på vägarna idag. Ni var många o ni gjorde mig på sååå bra humör. Hoppas ni ska ut imorn oxo, då ska det bli som idag fast lite varmare.

Köpte ett par Alpinestars GP plus idag. Någon som kan berätta hur de e att köra med. Känns lite hårda nu... men de kanske mjuknar senare. :va

(Fan måste fixa en digitalkamera :död )

Jag körde bil från Jönköping till Stockholm. Man hade lust att skrika rakt ut! Grym frihetskänsla att köra fort på bra väg genom landet i det här vädret. Nu är det snart sommar och jag kan åka vart jag vill på hoj! :hoppa

Ja har åkt enduro ida, va riktigt skönt, fast va lite slö i kroppen efter gårdagens tur.

Va o köpte nya stövlar igår, Oxtar TCS Evo, kanon goa stövlar!

/ Hannes

Santo skrev:
Solen sken riktigt skönt idag!! Har varit ute o åkt hela dan... fy fan va SKÖNT!! Vill bara tacka alla mc-åkare i Linköping som jag sett på vägarna idag. Ni var många o ni gjorde mig på sååå bra humör. Hoppas ni ska ut imorn oxo, då ska det bli som idag fast lite varmare.[/SIZE] )

Verkligen en kanondag. Tog premiärturen för i år.Var o kikade lite på beviks och kollade in 04:orna. Trodde nog innan att det skulle va några hojar ute men inte SÅ många. Verkligen sköj. :banana

Macho Woman skrev:
Jag körde bil från Jönköping till Stockholm. Man hade lust att skrika rakt ut! Grym frihetskänsla att köra fort på bra väg genom landet i det här vädret. Nu är det snart sommar och jag kan åka vart jag vill på hoj! :hoppa

Jenny, du har ingen hoj som sitter ihop så du kan inte åka. :7peta

Santo skrev:
Köpte ett par Alpinestars GP plus idag. Någon som kan berätta hur de e att köra med. Känns lite hårda nu... men de kanske mjuknar senare. :va

(Fan måste fixa en digitalkamera :död )

Dom mjuknar ganska fort.. Är inne på mitt andra par nu! Kanonhandske helt enkelt.. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage