Vilken grusfålla är din favorit?

Föredrar att landa hårt på asfalten, kanske lite gräs på sin höjd...

Håller med! Att i regn gå omkull in i Ejes är en fin och låååååång resa på slät och fin asfalt. BRA!
Annars lutar jag åt vänstern efter nyhem på Falken. Där inser man att det faktiskt går FORT! Oj vad långa studsmärken det blir i gruset där innan man landar mot däcktravarna.... som känns väldigt långt borta innan man ramlat!

Håller med! Att i regn gå omkull in i Ejes är en fin och låååååång resa på slät och fin asfalt. BRA!
Annars lutar jag åt vänstern efter nyhem på Falken. Där inser man att det faktiskt går FORT! Oj vad långa studsmärken det blir i gruset där innan man landar mot däcktravarna.... som känns väldigt långt borta innan man ramlat!

Håller inte riktigt med. Slog sönder för mycket grejer vid inbromsning i blött i ejes i år, kanade långt och bjöds iofs på festis av snälla funkisar i väntan på skamkärra.
Får nog hålla med trådskaparen. Efter en avtryckning på B-rejs i somras landade jag förvånadsvärt mjukt i bergskurvans djupa lecahav.

Bara att instämma med vissa tidigare talare. Bergskurvan på Sviesta är underbar att kasta sig i. Har ju lyckats med bedriften att vara där två gånger på samma kvällsträning.

Som upplevelse är ju helt klart ryggåka i vätan på asfalten.

Bollhavet efter rakan på Mantorp är mustig o go. Efter 50 minuters körning i årets NEC bromsa på sig o tänka att det går nog ta sig igenom bollhavet, sitta stel som en pinne för att motstå hojens krängning i lecan inse att farten kommer o ta slut mitt i havet. O vad händer när farten tar slut i lecan? Jo framhjulet viker sig o man får sig en liten flygtur ner i leca havet. 50 min på mantorp får ju även en atlet som mig att känna mig lite trött. Eftersom det var första timmen på racet var det ju inte läge o lämna skiten där o sätta sig o lipa någonstans utan skiten skulle ju upp o in i depå. Ett av världens största tack till den flaggvakt som kom älgandes till min undsätning. Men att på 1,5 ( jag räknas som 0,5) man släpa en R1:a genom meterdjup leca är kul... Att hålla i varsit styre räkna till tre o ta i för allt man är värd, hojen rör sig 5cm framåt o du själv sjunker ner ca 20 cm i lecan. Ännu ett tack till den hjälte som hjälpte mig.....:pannkyss

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...