Vilken glädje! Livet är underbart!

Goodstuff skrev:
Visst är det härligt! Du har ett jobb att gå till, du har en funktion och betyder något i arbetslivet vilket ger dig möjlighet att roa dig med din hobby på fritiden.

Livet blir roligare om man ler ibland också. Glass var en utmärkt idé. Nu skiter jag i jobbet en stund och köper glass!
Jo det är najs faktiskt. Ha ett jobb som egentligen bara är ett sommarjobb. Måste ju få pengar till hyran under sommaren, CSN är ju inte pigga på att pynta nu. Men men...

Nu blev det glass. Gött som kött.

Jepp, det är gott att leva. Mitt största bekymmer är några små asfaltsfläckar på kåpan. Inget man inte löser med asfaltsborttagningemedel :tummenupp

Bingo skrev:
Jepp, det är gott att leva. Mitt största bekymmer är några små asfaltsfläckar på kåpan. Inget man inte löser med asfaltsborttagningemedel :tummenupp

Inte ??

Sitter hojen fast i gatan ??

Fick sommarlov idag!
Har ett jävligt schysst sommarjobb, kör MC trots att jag är en fattig student, har en jävligt trevlig och snygg tjej på g och betygen verkar vara rätt ok detta året också!

Ingen tvekan om att livet är gött! :tummenupp :yoparty

Härligt att alla är nöjda, själv har jag jobbat 50 timmar denna veckan hitills, ännu mer att göra imorgon! En fröjd att hjälpa till att bekosta ditten och datten med alla andra i det här landet.

Glassen är slut men jag är glad ändå :tummenupp

Hemma igen efter en liten sväng med båten. Inget toppen väder, men skönt att komma ut lite... hoppas ni får en trevlig helg allihopa!

Livet är bra, fel det är underbart.
Nedräkningen har börjat, om 22 dagar gifter jag mig med den underbaraste kvinnan i världen. :kär

Dessutom har jag ätit glass och tittat på tecknad film :tummenupp

gladh

Lilla_Tingeling skrev:
Hmmm... Tänk den som hade det så bra ändå. :gnissla

Livet e inte så skönt, här regnar det, å inte har jag nån dejt heller... :D :D

// Lena

Som tröst får du en hemmagjord blomma av mig :trixie :kiss

Bifogat

• Blomma.JPG
    Blomma.JPG
    6.8 KB · Visningar: 42
Last edited:
Goodstuff skrev:
Efter att ha suttit och blivit deprimerad av alla trådar med tråkigt innehåll, rasism, våld, otrohet och annat så tänkte jag ändra på det!

Det är ju helt underbart att leva! Jag är extremt lyckligt lottad med en underbar fästmö och välsignad med en underbar son. Har råd att äta mat, bor i ett fredligt land och kan köra motorcykel ibland och skruva med den mer.
Alla är välkomna att dela Sverige med mig för det kan vi bjussa på!
Nu blir det bara positiva tongångar och ROADRACING från mig resten av dagen!

Jag ÄLSKAR att leva.

Tjohooo!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :hoppskrat :hoppskrat :hoppskrat

Mattias :) :) :)

Livet leker :D Skrev papper på ny lägenhet idag, imorrn ska det grillas. Samt på Lördag blir det vidrigt mycket hojåka med en polare.

gladh skrev:
Livet är bra, fel det är underbart.
Nedräkningen har börjat, om 22 dagar gifter jag mig med den underbaraste kvinnan i världen. :kär

Dessutom har jag ätit glass och tittat på tecknad film :tummenupp

gladh

Grattis!

Själv blir jag Pappa om några dagar om allt går som det ska.

Goodstuff: bra att du delar med dig av lite livsglädje. Håller med om att det är alltför mycket dystopier här. Man måste tvinga sig att höja blicken och se det som är underbart.

Lilla_Tingeling skrev:
Hmmm... Tänk den som hade det så bra ändå. :gnissla

Livet e inte så skönt, här regnar det, å inte har jag nån dejt heller... :D :D

// Lena

jag kan dejta dig! :tungan

hållundan skrev:
Å nu satt man på jobbet igen.... :(

Men men, man slipper ju sova iallafall :crash

:hej

Jamen... VARFÖR sova bort denna underbara tid på året??????? LIVET E SÅ JÄVLA GÖTT JUST NU!!!!! :banana :fyllisar :yoparty :D

Hemma efter en hård arbestvecka i Kina, jag är oxå lycklig över att ha 2 barn, ett roligt jobb, en massa vuxenleksaker och gott om fritid ibland, dessutom regnar det och då slipper man köra hoj :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman