Vilken glädje! Livet är underbart!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Efter att ha suttit och blivit deprimerad av alla trådar med tråkigt innehåll, rasism, våld, otrohet och annat så tänkte jag ändra på det!

Det är ju helt underbart att leva! Jag är extremt lyckligt lottad med en underbar fästmö och välsignad med en underbar son. Har råd att äta mat, bor i ett fredligt land och kan köra motorcykel ibland och skruva med den mer.
Alla är välkomna att dela Sverige med mig för det kan vi bjussa på!
Nu blir det bara positiva tongångar och ROADRACING från mig resten av dagen!

Jag ÄLSKAR att leva.

Tjohooo!

Bifogat

• KAKA.jpg
    KAKA.jpg
    19.9 KB · Visningar: 117
Jäklar va gött att läsa!!!

Livet är faktiskt inte så pjåkigt! Ska bli skönt att snöra på sig jobbarskorna och jobba ytterligare en natt till på SKFs dunkla verkstadsgolv...

Nåväl!

Ta en glass, ta två! Lev loppan!

:hej

hållundan skrev:
Jäklar va gött att läsa!!!

Livet är faktiskt inte så pjåkigt! Ska bli skönt att snöra på sig jobbarskorna och jobba ytterligare en natt till på SKFs dunkla verkstadsgolv...

Nåväl!

Ta en glass, ta två! Lev loppan!

:hej

Visst är det härligt! Du har ett jobb att gå till, du har en funktion och betyder något i arbetslivet vilket ger dig möjlighet att roa dig med din hobby på fritiden.

Livet blir roligare om man ler ibland också. Glass var en utmärkt idé. Nu skiter jag i jobbet en stund och köper glass!

Jässssssssssssssssssssssssssssssssss, sitter hemma o e sjuk men humöret e på topp ändå för snaaart får jag köra hoj!

Mattias får inte skriva i den här tråden! :mattias

Håller med livet är skönt,solen skiner,hojen nyputsad och 1830 är det dejt med en vacker kvinna.

Ahhh livet är skönt.

Goodstuff skrev:
Efter att ha suttit och blivit deprimerad av alla trådar med tråkigt innehåll, rasism, våld, otrohet och annat så tänkte jag ändra på det!

Det är ju helt underbart att leva! Jag är extremt lyckligt lottad med en underbar fästmö och välsignad med en underbar son. Har råd att äta mat, bor i ett fredligt land och kan köra motorcykel ibland och skruva med den mer.
Alla är välkomna att dela Sverige med mig för det kan vi bjussa på!
Nu blir det bara positiva tongångar och ROADRACING från mig resten av dagen!

Jag ÄLSKAR att leva.

Tjohooo!

Helt rätt inställning. Det är så lätt att bara gå och gnälla dagarna i ända, och inte se det man egentligen har, som inte många andra har.

Geiger skrev:
Helt rätt inställning. Det är så lätt att bara gå och gnälla dagarna i ända, och inte se det man egentligen har, som inte många andra har.

Borde inte du vara påväg till falkenberg ??

/Kraschkungen

Det började regna när jag gick ut idag! WOOHOO!!!
Jag har bara ont i huvudet idag! JIPPI!!!

Mmmmm, det är faktiskt en bra dag idag. Tackar för påminnelsen då jag verkligen behövde det pga en riktigt otäck grej på jobbet idag (blindstyre vs. 16ton lastbil=:huvet ). Nu gick det bra men med enbart någon centimeter tillgodo så visst är det en bra dag idag trots allt.

Får nog ta och ta mig samman, tvätta bort bromsspåren i kallingarna, kolla om jag fick några gråa hår på kuppen, ändra pensionsparandet eftersom jag troligen förkortade mitt liv med ett par år och försöka ta mig ut och köra lite. Solen skiner och det är nästan varmt.

Glass kanske?

Korpenmatch klockan 8 i solen, massa fina tjejjer överallt, flörtande på gymmet & imorgon fredag! Fan, det finns massor att vara glad över om man bara tänker efter lite...eller är glad för det lilla :)

Iofs är jag helt pank (helt!) och ingen vill köpa min bil men det gööör inget.

Långa farbron skrev:
Håller med livet är skönt,solen skiner,hojen nyputsad och 1830 är det dejt med en vacker kvinna.

Ahhh livet är skönt.

Hmmm... Tänk den som hade det så bra ändå. :gnissla

Livet e inte så skönt, här regnar det, å inte har jag nån dejt heller... :D :D

// Lena

Geiger skrev:
Hade inte velat något hellre än vara på väg dit, men kassan räcker inte till.
HELVETE, JAG HATAR LIVET!!! :D

jag gick oxå i lite hata livet tankar när jag highsidade i helgen.... på 30årsdagen o allt...

vad sa ni när jag inte dök upp igen efter 3de varvet ?

har riktigt ont i ryggen fortfarande... nacken känns ok dock.

Webspy skrev:
jag gick oxå i lite hata livet tankar när jag highsidade i helgen.... på 30årsdagen o allt...

vad sa ni när jag inte dök upp igen efter 3de varvet ?

har riktigt ont i ryggen fortfarande... nacken känns ok dock.

Ja, jag hoppas du putsar till din krasch statistik lite, annars betyder det att du i princip kommer att klota varje gång du åker ut på banan.

Geiger skrev:
Ja, jag hoppas du putsar till din krasch statistik lite, annars betyder det att du i princip kommer att klota varje gång du åker ut på banan.

Den som vågar vinner... eller klotar... höll mig på hjulen under söndagseftermiddagen iaf.... krachade ju bara 2 gånger förra helgen....

Fan vad sjysst! :tummenupp
Alltid kul när folk som är glada delar med sig! Jag är glad och blev ännu gladare nu! Lite surt att mitt kort just blivit indraget är det ju, men jag får ju tillbaka det så småningom. Fast det är bara en struntsak egentligen.
Jag är frisk och kry och livet leker!

Sitter på jobbet nu men det gör absolut ingenting. Nu ska jag gå ut och klappa maskinerna och vandra runt i lokalen med ett ordentligt leende! :D

Hej och hå för alla positiva människor!

Till helgen är det feest! :banana

( puh, det är jobbigt att översköljas av en jättevåg med optimism )

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman