Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:2417979Bak är skit samma oavsett var du och hur du kör, kör du bara landsväg vet jag inte om sintrade är nödvändigt överhuvudtaget. Dock finns det sinter att köpa hos din lokale handlare. Vill du ha specifika tips så är mitt Vesrah sintrade belägg, Wet-bike i Mellerud har haft såna förr till bra pris. SBS brukar gå att köpa överallt men kostar fläsk.
Tank pad finns väl överallt, det är väl mer motiv/utseende som får styra ditt letande.
Belägg bak: Det billigaste.Mr Helmut skrev:2418023Åker mestpå bana.
Tankpaden bryr jag mig inte så mycket hur den ser ut (vill skydda den nya lacken)
Men vad heter dom där halkgrejerna att montera på sidan av tanken? (tror det är dom som är svårast att hitta)
Jåke skrev:2418091... men såna finns även hos www.peansweden.se
...
Chrille skrev:2418161PFC beläggen är jäkligt trevliga men jag hade problem med livslängden på dom vid ett tillfälle när det kändes som de försvann i ett damm-moln. Andra setet jag använde var extremt trevligt. Påverkades väldigt lite av hårdkörning och var väldigt lättjobbade.
Mina favoriter när jag tävlade var Vesrah men smaken är som baken. Jag avskyr EBC HH och det var skitmånga som körde med dom.

Mr Helmut skrev:2418023Åker mest på bana.
Tankpaden bryr jag mig inte så mycket hur den ser ut (vill skydda den nya lacken)
Men vad heter dom där halkgrejerna att montera på sidan av tanken? (tror det är dom som är svårast att hitta)[/QUOTE
Motografics tror ja det var dom hette, dom har allt dom som gör tandpadsen dom flesta ivf dom e snygga. Dom flesta handlare kan ta hem grejor ifrån dom. Nu är dom av lika matrial som tankpaden vet ej om det var dom du vill ha... El vill du ha dom smala i plastfilm bara ?
Kodax skrev:2418177
Motografics tror ja det var dom hette, dom har allt dom som gör tandpadsen dom flesta ivf dom e snygga. Dom flesta handlare kan ta hem grejor ifrån dom. Nu är dom av lika matrial som tankpaden vet ej om det var dom du vill ha... El vill du ha dom smala i plastfilm bara ?
Kodax skrev:2418177Mr Helmut skrev:2418023Åker mest på bana.
Tankpaden bryr jag mig inte så mycket hur den ser ut (vill skydda den nya lacken)
Men vad heter dom där halkgrejerna att montera på sidan av tanken? (tror det är dom som är svårast att hitta)[/QUOTE
Motografics tror ja det var dom hette, dom har allt dom som gör tandpadsen dom flesta ivf dom e snygga. Dom flesta handlare kan ta hem grejor ifrån dom. Nu är dom av lika matrial som tankpaden vet ej om det var dom du vill ha... El vill du ha dom smala i plastfilm bara ?
http://www.tankpads.com/productsbycat.asp?cat=00&sub=9'
Kolla längre er så finner du fina knäpads...
Finns ju även sånna här som på bilderna...
Assåmen såna du mena kan du ju skära till sj av vanlig plastskydd film. Men det blir ju ej snyggt..
Mvh T
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |