Vilken film är bäst på www.ketogan.com

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vi har gjort massor av filmer som ligger på www.ketogan.com min absoluta favorit är Mini Moto Madness 5 :)

Den är bra klippt av Kato himself och har feta onboardvinklar :tummenupp

Vilken är din favoritfilm på http://www.ketogan.com/videos.php berätta varför så vi får lite nya inputs till att göra ännu bättre filmer.

/M

Last edited:
Strider skrev:
Jag vill se när du kör RIKTIGT fort på bana!
Jag vill kunna köra RIKTIGT fort på bana först :tungan

Men vi kan sätta kameran på Brink eller Ullis hoj så ska ni få se på racing.

Tack för din input :tummenupp

Den i särklass bästa filmen på ketogan är "2003-07-03_Missil1.wmv"..lika rolig varje gång.:tummenupp

Brutus skrev:
Den i särklass bästa filmen på ketogan är "2003-07-03_Missil1.wmv"..lika rolig varje gång.:tummenupp
Den sjukaste om inte annat, konstigt att knäppfilmerna uppskattas så mycket :lol

Jag tycker det är kul om det är lite prat i filmerna. Typ en massa sköna kommentarer o så. Men: Keep up the good work! :tummenupp

Biifer skrev:
Jag tycker det är kul om det är lite prat i filmerna. Typ en massa sköna kommentarer o så. Men: Keep up the good work! :tummenupp
Tack för din input, vi ska fixa en lös mick :D

jag har faktiskt kollat på ALLA filmer ni har på den sidan, men det är ju så jäkla många att jag inte kommer ihåg vilket som är vilken. jag tycker att det är kul med filmer hur som helst.

men jag skulle väldigt gärna se lite onboardkamera på bana jag också. det vore kul som fan.

Edit 1: kom på att jag måste säga att jag tycker att mekarfilmerna var roliga. den med ventilspelsjustering och däckbyte.

Edit 2: jag tycker att minimotofilmerna är skittråkiga för det går ju så långsamt. men så kanske jag bara tycker för att jag aldrig har provat någon minimoto själv. det var dock kul i och för sig när det var nån kille som åkte knäskrap runt runt runt runt och kollade ner i backen och sen bara braka han ihop med hojen rakt ner i asfalten. då garva jag som fan. det såg sjukt kul ut.

Edit ännu en gång: jag skulle vilja se en mekarfilm där ni renoverar en stötdämpare. det vill jag lära mig

Last edited:
Wheelie mix 2002 är ju sjukt kul. Annars så får det bli alla minimoto filmerna och onsdags gas filmerna. Men alla är ju faktiskt riktigt kul att se.
Keep up the good work :tummenupp :Bugar

bmwjohan skrev:
jag har faktiskt kollat på ALLA filmer ni har på den sidan, men det är ju så jäkla många att jag inte kommer ihåg vilket som är vilken. jag tycker att det är kul med filmer hur som helst.

men jag skulle väldigt gärna se lite onboardkamera på bana jag också. det vore kul som fan.

Edit 1: kom på att jag måste säga att jag tycker att mekarfilmerna var roliga. den med ventilspelsjustering och däckbyte.

Edit 2: jag tycker att minimotofilmerna är skittråkiga för det går ju så långsamt. men så kanske jag bara tycker för att jag aldrig har provat någon minimoto själv. det var dock kul i och för sig när det var nån kille som åkte knäskrap runt runt runt runt och kollade ner i backen och sen bara braka han ihop med hojen rakt ner i asfalten. då garva jag som fan. det såg sjukt kul ut.

Edit ännu en gång: jag skulle vilja se en mekarfilm där ni renoverar en stötdämpare. det vill jag lära mig
Mekfilmer kommer det fler av, onboardkamera kommer det oxå lite mer av nu när bankörningen har kommit igång.

Mr.Dna skrev:
Wheelie mix 2002 är ju sjukt kul. Annars så får det bli alla minimoto filmerna och onsdags gas filmerna. Men alla är ju faktiskt riktigt kul att se.
Keep up the good work :tummenupp :Bugar
Tack och bock, nu blir Kato glad :tummenupp

Vissa filmer har över 2000 nerladdningar, vad gör dom så unika :confused:

GSXR1100R skrev:
Körde med er en del onsdagsgazz förra sommaren..
Hur dags kör ni från statoil nu för tiden?
Var kör ni minimoto någonstans? Vill komma o kolla..
ps. Mycket roliga filmer!! :tummenupp

Minimoto-filmerna håller högst klass, och de är bättre och bättre.

Finns en film med en sekvens ifrån Häckebergavarvet (där du Micke kör) som jag gillar att se. hacke1 tror jag den heter.

Filmen i garaget är förbannat skoj.
Du kan göra en ny version med dom nya tuffa brillorna... :D

Minimoto filmerna blev bara bättre o bättre ju fler dom blev. :tummenupp
Den sista är helsjuk, förbannat kul!

Film är skoj!

Musikvalet lyckas ni alltid bra med, det är trots allt en stor del av "upplevelsen" :yoparty
Det har jag nog redan nämnt för K dock...

Fnutten skrev:
Fler kameravinklar även från gatåkandet vore kul.

Annars väldigt bra filmer, varierade och underhållande. :tummenupp
Bullit lins ska lösa detta

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard