Vilken första bil?

Pappas jobbarkompis har vart bilmekaniker och han sa att en toyota var det vettigaste alternativet... :3freak Dom är väl inge roliga :kocko :rolleyes:

Conrad skrev:
Pappas jobbarkompis har vart bilmekaniker och han sa att en toyota var det vettigaste alternativet... :3freak Dom är väl inge roliga :kocko :rolleyes:

Köp en tillräckligt gammal starlet så har du bakhjulsdrivning :)

Therudeboy skrev:
Köp en tillräckligt gammal starlet så har du bakhjulsdrivning :)

Med den korta hjulbasen?!! :skrämd

Tycker inte starlet ser så fräsch ut.. Det är ju trots allt inte vinter hela året, och på sommarn lär den ju inte vara speciellt rolig att åka omkring i...

Någon som vet lite fakta om Toyota Celica? Motoreffekter vid olika årsmodeller, etc. :)

Conrad skrev:
Joo, det är ju en av de vackraste bilar som finns... Men jag vågar inte ge mig på en sexa... Får bli en 318 isåfall... Kul på vintern!! :banana
Varför inte?? Iof kostar dom lite mer i inköp än vad du tänkt dig.

Varför inte hämta en corrado i tyskland för en billig peng?

Skit i bakhjulsdrivet och köp dej en 205 GTI. Roligare bil är nog tjurigt att få för 15 papp. Hade en själv en gång...som inte ville hålla sej på vägen, men den var skitkul sålänge den varade.

Conrad skrev:
Med den korta hjulbasen?!! :skrämd

Tycker inte starlet ser så fräsch ut.. Det är ju trots allt inte vinter hela året, och på sommarn lär den ju inte vara speciellt rolig att åka omkring i...

Någon som vet lite fakta om Toyota Celica? Motoreffekter vid olika årsmodeller, etc. :)
Har en polare som ska sälja sin ena Celica, den är helt ok! Kostar en bit under 15 också. GTi är det med ~150hk. Runt -90 tror jag.

Böjne skrev:
Skit i bakhjulsdrivet och köp dej en 205 GTI. Roligare bil är nog tjurigt att få för 15 papp. Hade en själv en gång...som inte ville hålla sej på vägen, men den var skitkul sålänge den varade.
Dom är ju slööööaaaa :7peta

Nisse Järnet skrev:
Har en polare som ska sälja sin ena Celica, den är helt ok! Kostar en bit under 15 också. GTi är det med ~150hk. Runt -90 tror jag.

Dessutom... Hur pigg är en gammal tung Celica?

NoicE skrev:
ja tänk om man skulle trimma den :skrämd
Då skulle den kanske acksa fortare ändå!

den var ju orginal :mattias

Hur ser byggplanen ut.. :3freak
Jag menar, du har ju verkligen dina hojar i "lådan" så att säga.. :brinnerup
Kommer det någonsin att bli något åka av...? :3freak

XXXXX skrev:
Hur ser byggplanen ut.. :3freak
Jag menar, du har ju verkligen dina hojar i "lådan" så att säga.. :brinnerup
Kommer det någonsin att bli något åka av...? :3freak

Min hoj är i en ca en bit, men lite "kortare" än förut :lol

Köp en ascona a för några tusen lappar...Sätt i en 2,4 från en omega o trimma lite lagom...

Portad topp
Vass kam
högkomp kolvar
Weber 50:or

Svetsa sedan bakaxeln o ha kul...Har haft en sån själv fast med 2,0 liters maxtrimmad rallysnurra på ca 200hk.Mycket svårslagen iaf på 201m för några år sedan iaf...Nu har ju alla 700hk+ så nu åker man nog på stryk.

Sen får man ju gött ljud från Webrarna som bonus...Inget tryck o pys ljud :yoparty

Makke skrev:
Köp en ascona a för några tusen lappar...Sätt i en 2,4 från en omega o trimma lite lagom...

Portad topp
Vass kam
högkomp kolvar
Weber 50:or

Svetsa sedan bakaxeln o ha kul...Har haft en sån själv fast med 2,0 liters maxtrimmad rallysnurra på ca 200hk.Mycket svårslagen iaf på 201m för några år sedan iaf...Nu har ju alla 700hk+ så nu åker man nog på stryk.

Sen får man ju gött ljud från Webrarna som bonus...Inget tryck o pys ljud :yoparty

En gris är en gris hur mycket man än borstar den.... :3freak :banana :kocko

Du kan få köpa min Nissan Sunny GTI -92 för 15´om du LOVAR att inte pruta :hej ! Den är faktiskt både snabb (143 hk), framhjulsdriven och svart :kär :lol !!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT