Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det visste jag inte! Trodde bara den täckte personskador på en själv och alla andra skador på den andra parten (om man själv är vållande).Nitrous skrev:Enligt trafikförsäkringslagen så ska Trafikförsäkringen på din MC ersätta alla sakskador såsom skinnställ, hjälm m.m och personskador vid en olycka./Nitrous
sandstream skrev:Det visste jag inte! Trodde bara den täckte personskador på en själv och alla andra skador på den andra parten (om man själv är vållande).
Mattias skrev:Jag är inte intresserad av nåt bedrägligt förfarande, utan vill bara veta vilken (om någon) försäkring som täcker sånt här.
Jag har också Folksam så då vet jag hur landet ligger. Tack!HanneZ skrev:Jag körde omkull med halvförsäkring(hos folksam)för drygt en månad sen. Idag kom det in pengar på mitt konto för min utrustning. Jag VET att trafikförsäkring hos åtminstonde folksam täcker utrustning. Borde vara samma för alla!
I rimlighetens namn läkarintyg men med fb vet man aldrig.UltraMarine skrev:Hmm vad räknas som "skadar sig" Köttsår? avslitna lemmar?
räcker det med att "ha ont"??
var bara trafikförsäkrad och skulle gärna ha lite hjälp från bolaget att köpa nya skinnbrallor,stövlar,handskar och kanske hjälm...
Mattias skrev:Jag är inte intresserad av nåt bedrägligt förfarande, utan vill bara veta vilken (om någon) försäkring som täcker sånt här.
Hemförsäkringen täcker. Kontakta ditt bolag snarast.UltraMarine skrev:Hmm vad räknas som "skadar sig" Köttsår? avslitna lemmar?
räcker det med att "ha ont"??
var bara trafikförsäkrad och skulle gärna ha lite hjälp från bolaget att köpa nya skinnbrallor,stövlar,handskar och kanske hjälm...
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |