Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det visste jag inte! Trodde bara den täckte personskador på en själv och alla andra skador på den andra parten (om man själv är vållande).Nitrous skrev:Enligt trafikförsäkringslagen så ska Trafikförsäkringen på din MC ersätta alla sakskador såsom skinnställ, hjälm m.m och personskador vid en olycka./Nitrous
sandstream skrev:Det visste jag inte! Trodde bara den täckte personskador på en själv och alla andra skador på den andra parten (om man själv är vållande).
Mattias skrev:Jag är inte intresserad av nåt bedrägligt förfarande, utan vill bara veta vilken (om någon) försäkring som täcker sånt här.
Jag har också Folksam så då vet jag hur landet ligger. Tack!HanneZ skrev:Jag körde omkull med halvförsäkring(hos folksam)för drygt en månad sen. Idag kom det in pengar på mitt konto för min utrustning. Jag VET att trafikförsäkring hos åtminstonde folksam täcker utrustning. Borde vara samma för alla!
I rimlighetens namn läkarintyg men med fb vet man aldrig.UltraMarine skrev:Hmm vad räknas som "skadar sig" Köttsår? avslitna lemmar?
räcker det med att "ha ont"??
var bara trafikförsäkrad och skulle gärna ha lite hjälp från bolaget att köpa nya skinnbrallor,stövlar,handskar och kanske hjälm...
Mattias skrev:Jag är inte intresserad av nåt bedrägligt förfarande, utan vill bara veta vilken (om någon) försäkring som täcker sånt här.
Hemförsäkringen täcker. Kontakta ditt bolag snarast.UltraMarine skrev:Hmm vad räknas som "skadar sig" Köttsår? avslitna lemmar?
räcker det med att "ha ont"??
var bara trafikförsäkrad och skulle gärna ha lite hjälp från bolaget att köpa nya skinnbrallor,stövlar,handskar och kanske hjälm...
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |