Vilken färg på nummerplåt?

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Lyckas bara hitta vilka färger som gäller för sm klasserna på svemos sida.
Nån som har koll på vad som gäller för rookie, är det helt fritt så man kan ha rosa siffror på lila bakgrund eller vad är reglerna?:gnissla

du ska ha vit botten med svarta nr om du har en 450 har du större så ska du ha gul botten med svarta nr

Lyckas bara hitta vilka färger som gäller för sm klasserna på svemos sida.
Nån som har koll på vad som gäller för rookie, är det helt fritt så man kan ha rosa siffror på lila bakgrund eller vad är reglerna?:gnissla

Förra året så var det valfritt i Rookie, men det kanske är ändrat. Det måste ju även vara läsbart. Rosa och lila skulle iof passa dig och din hoj. :tungan Lika bra att följa reglementet.

Förra året så var det valfritt i Rookie, men det kanske är ändrat. Det måste ju även vara läsbart. Rosa och lila skulle iof passa dig och din hoj. :tungan Lika bra att följa reglementet.

Hehe, jo det hade ju vart fint.
Var ju lite det jag tänkte att det var valfritt, men jag hittar ju inget om det, vill fan inte ha vitt...

Fan jag som hade tänkt klassa ner mig och köra svarta siffror på svart botten. :mad:

Pratade med Peter på svemo om detta o man ska följa färgerna för Klassindelningen även i rookie enligt honnom

Mvh
Mangan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka