vilken dirtbike är bäst?

snakepit_91

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2007
Hoj
fiddy
Hej alla glada människor..
jag undrar vilken dirtbike ni anser vara bäst av dom här :

1. Exxo Caliber
2. Snakepit Copperhead MX-125
3. Ten7 Cradle Pro C8
4. Zimini Extreme

ten7 bra grejor till rätt pris, en del köper en pitpro limited edition och tror att den ska gå bättre bara för att den kostar 30k. så låt inte priset styra, själv tyckler jag ten7 är riktigt bra hoj, har en själv, dock en c7, men har provkört en pro, gick som ett skott jämfört med original c7, skönt med singelsving desutom. Och alla växlar när känns tro det eller ej mycket skönare än 1-n-2-3-4. Hade tagit en ten7 om jag varit du, dirtbikes är desutom riktigt hjälpsamma :)

ten7 bra grejor till rätt pris, en del köper en pitpro limited edition och tror att den ska gå bättre bara för att den kostar 30k. så låt inte priset styra, själv tyckler jag ten7 är riktigt bra hoj, har en själv, dock en c7, men har provkört en pro, gick som ett skott jämfört med original c7, skönt med singelsving desutom. Och alla växlar när känns tro det eller ej mycket skönare än 1-n-2-3-4. Hade tagit en ten7 om jag varit du, dirtbikes är desutom riktigt hjälpsamma :)

jag har frågat samma frågor som här fast på ett annat forum och där säger dom att exxo caliber är den som är bäst..
ten7 verkar se riktigt fin ut

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...