Vilken debut av Dennis Wilje!

pyhimysi skrev:
2128954 Va har 250sp för däck :confused: det kan ju även regnat mer när dom körde :confused:
Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...
94_1_closeup.jpg

Grattis!

Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.

Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!

Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen :tummenupp

//TwinSucker

TwinSucker skrev:
2129675 Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.

Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!

Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen :tummenupp

//TwinSucker
Vad hände med "down is out" ?

TwinSucker skrev:
2129675 Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.

//TwinSucker

Du pratar om Jocke Stensmo och Christoffer Bergman. 2 av Peter Lindéns killar. Jocke var aldrig omkull. Men det var tyvärr Cristoffer, som blev kvar racet ut i lekakulorna. Och, Jocke var snabbast på banan, men slutade på en andraplats efter Dennis.

Arthur Dent skrev:
2129919 Du pratar om Jocke Stensmo och Christoffer Bergman. 2 av Peter Lindéns killar. Jocke var aldrig omkull. Men det var tyvärr Cristoffer, som blev kvar racet ut i lekakulorna. Och, Jocke var snabbast på banan, men slutade på en andraplats efter Dennis.
Kolla fastpicz.se så har ni hela bildsekvensen där hur allt gick till

Torkel skrev:
2129178 Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...
94_1_closeup.jpg
Jag tror ju inte att bridgestone bt 090 är så jävla mycke bättre men nåt lä man väll skylla på när man kör 250 :D

Bifogat

• AP_1117.jpg
    AP_1117.jpg
    26.4 KB · Visningar: 30
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!