....är bäst om man vill glo på motardbus/uppvisning......?
Nån kanske sitter på insiderinformation, typ... På hemsidan står det motard varje dag, men jag vet av tidigare erfarenhet att man inte kan lita på deras schema över aktiviteter... =)
Pm´a om det inte får nämnas offentligt... hehe
/Zana
Nån kanske sitter på insiderinformation, typ... På hemsidan står det motard varje dag, men jag vet av tidigare erfarenhet att man inte kan lita på deras schema över aktiviteter... =)
Pm´a om det inte får nämnas offentligt... hehe
/Zana