Vilken chock!

Goodstuff skrev:
kliver fram till datorn för att ta reda på hojens slaglängd för att veta mätvarvtalet.

Aha?

Jag har inte råkat ut för att bli mätt med rishögen än (2 besiktningar -ta i trä), men hur spelar slagvolymen in? Jag har ju som bekant en 500:a, är detta positivt eller negativt m.a.p. "kubik-kompenseringen"?

/J

Re: Re: Vilken chock!

RG500-Johannes skrev:
Aha?

Jag har inte råkat ut för att bli mätt med rishögen än (2 besiktningar -ta i trä), men hur spelar slagvolymen in? Jag har ju som bekant en 500:a, är detta positivt eller negativt m.a.p. "kubik-kompenseringen"?

/J

Som jag fattat det kollar de slaglängd och antal cylindrar för att via en tabell få varvtalet vid vilket mätningen ska äga rum

LasseB skrev:
Jepp, du har bra koll :tummenupp :D

Jag såg det på sandkornens positioner :p :p hehe. Nä, men jag tyckte att jag kände igen remsan man såg i backspegeln :)

Imorgon är det onsdag................. :rock

anja skrev:
man måste vara snäll mot sina öron också. glöm inte det!

Hel riktigt!
Skulle oxo vilja klaga lite på våra svenska motorvägar. Det brötar för mycke när man ligger å kör 110 eller mer på en RD utan kåpor. Dom borde sätta upp fläktar längs vägen, så man alltid åkte i medvind. :tummenupp

Gött!!
Jag har inte besiktat min TRX sen jag köpte den men ska göra det nu i juni, mitt hopp om att få igenom den utan att behöva byta dämpare har definitivt ökat!

Vi får väl se hur det går.. :cool:

Re: Re: Re: illa ?

jocke i köping skrev:
förlåt,jag var otydlig,,
dom låter HEMSKT ILLA

Förlåt om jag var otydlig:
Din förvuxna pastamaskin låter som en defekt HD! :D
Skål, det är långhelg!! :öl

Re: Re: Re: Re: illa ?

om min e förvuxen vad e då inte din favorithojj hå-de ? :fakta

nu bär det av mot danmark på träff,,,,
och du stannar väl inom 70 skyltarna