Vilken BOTT-hoj ska man ha?

bara hetsar litta :)

Älskar verkligen ducati o stilen o lättkörheten osv osv men ja hade nog bara otur som smällde en motor o en växellåda:confused: o alla elfel osv osv men ja ja...håller tummarna för att din håller peppebus...... kan lugnt säga att min e verkligen astung o klumpig men vad gör man inte för att slå i underläge:tummenupp :yoparty nu e man färdigpackad(skåpbussen) o nu skall det köras som fan imorgon på anderstorp utan styrdämpare som vanligt :tummenupp

:banana

Aaa det har inte så mycket med materialet att göra.
Jag körde en gammelMille förra säsongen (-01:a) helt orginal (inte R-modell), köpte en RC8:a i år och trodde att jag skulle bli snabbare automatiskt, men så funkar det ju inte riktigt. Kör lite snabbare med RC8:an men det är inte mycket. Får kämpa som fasen för att köra snabbare. Jag tycker du får jäkligt mycket hoj för pengarna om du köper en Aprilia Mille Factory.

Jag körde en gammelMille förra säsongen (-01:a) helt orginal (inte R-modell), köpte en RC8:a i år och trodde att jag skulle bli snabbare automatiskt, men så funkar det ju inte riktigt. Kör lite snabbare med RC8:an men det är inte mycket. Får kämpa som fasen för att köra snabbare. Jag tycker du får jäkligt mycket hoj för pengarna om du köper en Aprilia Mille Factory.

:tummenupp:fyllisar

Det finns bara en :yoparty KTM SUPERDUKE R :yoparty

Bifogat

• Midlanda5.jpg
    Midlanda5.jpg
    231.7 KB · Visningar: 102
Helt klart mycket hoj för pengarna! :tummenupp

Det finns bara en :yoparty KTM SUPERDUKE R :yoparty

Det är faktiskt lite coolt o köra "kåplöst" Men varför körde du inte på A-torp? ;)

Last edited:
Även om jag själv drömmer om en Ducce så är bästa köpet en mille. Sjukt driftsäkra, billiga i inköp i förhållande till en Ducce (beror ju på vilken så klart) och förbannat fina att köra. Visst blir man avhängd på på A-torp, men man ska ju köra ett helt race, inte en raksträcka :tummenupp

Sen finns det kitgrejer till millen å köpa om man vill skrämma liv i bettan, frågan är bara vad som händer med hållbarheten då.. Är du ute efter att ha kul, satsa på en Mille och kör BoTT, bästa som hänt min roadracing. Vill du vinna hela skiten, då behöver du nog stoppa in mer kulor. I alla fall så länge som det finns äckligt snabba Ducce-förare :)

Helt klart mycket hoj för pengarna! :tummenupp

Det är faktiskt lite coolt o köra "kåplöst" Men varför körde du inte på A-torp? ;)

Den svaga punkten Anderstorp. Jag kör Superduken för att den ger så mycket körglädje man är glad när man går i mål när man tidstränar o när man tränar men fan inte om man kör på Anderstorp :yoparty:yoparty

ha ha ha

på duccen var det kanske så ja:tummenupp men å andra sidan öppna ja aldrig motorn själv men att komma ut på en bana med en motor på en ducati som har gått 3000mil e nog dömt för misslyckas, sen den med växellåderas var nyrenoverad...inga namn.. ja ja skit i samma nu, nu skall det köras som fan med min hoj, synd bara den e så tung o sååååååååå dyr att lätta:mad: synd det inte blev ngn körning för mig nu på anderstorp:huvet allergiskiten strula,,...ngn som har träningsrapport därifrån?

Jag har en polare med en enastående talang, oavsett vilken hoj han skruvar på så får han tillförlitligheten att sjunka till 0 och intet. Har du drabbats av samma åkomma :sissy

på duccen var det kanske så ja:tummenupp men å andra sidan öppna ja aldrig motorn själv men att komma ut på en bana med en motor på en ducati som har gått 3000mil e nog dömt för misslyckas, sen den med växellåderas var nyrenoverad...inga namn.. ja ja skit i samma nu, nu skall det köras som fan med min hoj, synd bara den e så tung o sååååååååå dyr att lätta:mad: synd det inte blev ngn körning för mig nu på anderstorp:huvet allergiskiten strula,,...ngn som har träningsrapport därifrån?

Var det inte du som gjorde av med tre hypermotorer på B-racet 2007? :va

Hm, jag har väl förstått att det rationella valet borde vara en Mille, eftersom att talangen är begränsad och jag bara egentligen vill ha lite skoj. Men jag vill ju så gärna ha en massa bra argument till att köpa en Ducati.:huvet
Har ju velat ha en Ducati ända sen man såg en 851:a första gången, men det har ju aldrig blivit läge. Så jag tänkte att men nu då. Vi får väl se om det blir hjärnan eller hjärtat som får bestämma. Om det blir nåt över huvudet taget.

Även om jag själv drömmer om en Ducce så är bästa köpet en mille. Sjukt driftsäkra, billiga i inköp i förhållande till en Ducce (beror ju på vilken så klart) och förbannat fina att köra. Visst blir man avhängd på på A-torp, men man ska ju köra ett helt race, inte en raksträcka :tummenupp

Sen finns det kitgrejer till millen å köpa om man vill skrämma liv i bettan, frågan är bara vad som händer med hållbarheten då.. Är du ute efter att ha kul, satsa på en Mille och kör BoTT, bästa som hänt min roadracing. Vill du vinna hela skiten, då behöver du nog stoppa in mer kulor. I alla fall så länge som det finns äckligt snabba Ducce-förare :)

Köp Ducati
- i ducceklubben finns det reservdelar i övrflöd (om det är de som är problemet)

köp

köp honda vtr sp2 om du vill ha en tung hoj med ingen eftermarknad på delar:va kanon:banana

ang b-race så har ja skjutit 1 motor o 1 växellåda på min ducce:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...