vilken 125a rekomenderas? (10k-20k klassen)

Jo du min kmx i strypt utförande har ketchupeffekt men inte som en ostrypt med den har iaf lite ketchup:arsele

Kanske det, men ordet "lite" existerar inte för mig, här är det allt eller inget som gäller. :D

Tyckte det var värt att posta en gång till, så att budskapet kommer fram.

DTn tycker jag går väldigt bra ostrypt.. min har aldrig krånglat heller, och jag kör väl inte alltför försiktigt med den :tungan

jag vet inte vad som händer.. men dom är inte så hårda på att kolla det iaf.. har blevit stoppad tre gånger o dom har inte brytt sig om att kolla det över huvudtaget

om jag ligger i 90 på 90väg på 7000varv eller om jag ligger på 3000varv skulle polisen höra skillnad ? menar liksom att varven ändras om man trimmar och drevar

okay men jag tror jag pluggar ur den endå faktiskt =D. Är det bra kvalitet på en crm? för en crm 91a är ju ändå 16 år gammal, håller den så länge? vilka delar brukar slitas mkt på dem?

okay men jag tror jag pluggar ur den endå faktiskt =D. Är det bra kvalitet på en crm? för en crm 91a är ju ändå 16 år gammal, håller den så länge? vilka delar brukar slitas mkt på dem?

Men hallå, du ska köpa en hoj för 12000kr, vad tror du att du får för årsmodell för dom pengarna.. :va

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...