Vilken 125:a?

Men fan LUGNA er nu.. Min rs drar ju slangen på 5:an hur lätt som helst .. Sen drog jag ju grannens 1200 kusars Supra i går med.. fråga min kompis brorsas kompis han filma allt!! fan alltså .. sen när jag och grannen [OBS samma kille som äger supran] var ute och körde i söndags, Han har en 08.ans R1:a!! enda exemplaret just nu!! nosgas, turbo och grejer 450 kusar på bakkåpan.. han drog jag ju hur lätt som helst alltså .. fyfan vilket drag det är i min rs !! :yoparty :yoparty :yoparty
EDIT : Jag lovar jag ljuger inte , mamma säger att det är fult att ljuga :rolleyes:

BlueNinJa skrev:
Men fan LUGNA er nu.. Min rs drar ju slangen på 5:an hur lätt som helst .. Sen drog jag ju grannens 1200 kusars Supra i går med.. fråga min kompis brorsas kompis han filma allt!! fan alltså .. sen när jag och grannen [OBS samma kille som äger supran] var ute och körde i söndags, Han har en 08.ans R1:a!! enda exemplaret just nu!! nosgas, turbo och grejer 450 kusar på bakkåpan.. han drog jag ju hur lätt som helst alltså .. fyfan vilket drag det är i min rs !! :yoparty :yoparty :yoparty

Din växellåda är en specialversion, 8:växlade triptronix, getrag, smg automat lådan? Som de använder i STCC. Har för mig att du sa det.

H4 skrev:
Din växellåda är en specialversion, 8:växlade triptronix, getrag, smg automat lådan? Som de använder i STCC. Har för mig att du sa det.
Jo det är sant.. men jag satte ju på en lastbils turbo på den med.. en anledning varför den går så bra :tummenupp :tummenupp

BlueNinJa skrev:
EDIT : Jag lovar jag ljuger inte , mamma säger att det är fult att ljuga :rolleyes:

hahahhahaahahahahha :rofl :rofl :rofl

denna tråden har lätt skönast kommentarer :hihi

Bramstedt skrev:
Hur ska jag göra det? Bara jag hemma å ingen polare som vill köra hit för att filma i regn.. sorry grabs

Kunde inte du spinna på torrt underlag?

Gör det någon annan dag isåfall.

H4 skrev:
Kunde inte du spinna på torrt underlag?

Gör det någon annan dag isåfall.

Joda, men då får jag ju stå å bromsa ju ! :D inte lika roligt.
Men jag lovar att filma dagen innan jag byter däck. då ska jag burna loss på 3an tills däcket sprängs :Rockbanan
Obs! Det är kanske 5% kvar på däcket bak och det har rullat 500mil :)

Bramstedt skrev:
Men jag lovar att filma dagen innan jag byter däck. då ska jag burna loss på 3an tills däcket sprängs :Rockbanan

Alså snackar du att bara stå och burna och hålla inne handbromsen?

Det är ju inga som helst problem i 3an..

Jag trudde du menade att du kunnde få däcket att spinna på bara gas när du körde, därav det roliga för det klarar du aldrig.

Bramstedt skrev:

Inga problem att börna med 3:an, går tom med 4:an så det tror jag på.

Dock trodde jag att du menade att din började spinna i 3:an, utan broms.

Han är en förvirrad ung liten grabb:

"Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till."

Du börnade i fart, i 100 km/h i treans växel. Men så säger du att du gjorde det stillastående, i 3:an :confused:

Last edited:
H4 skrev:
Han är en förvirrad ung liten grabb:

"Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till."

Du börnade i fart, i 100 km/h i treans växel. Men så säger du att du gjorde det stillastående, i 3:an :confused:

:lol :lol
Nu fattar jag! :rofl
Han menar att bakdäcket snurrar i 100km/h :hihi

Detta är utan tvekan den dummaste tråd jag läst sen jag gick med här för 2 år sen. :rofl
Först han som skriver om sin Neos 100cc som han kör utan skylt på gångvägar med extra reflexer fram. :hihi Det skulle ju också vara en "krocksäker" mc.
(VEM FAN KÖPER EN KROCKSÄKER MC?)

Sen till Mannen, Myten och Legenden.
RGF, skapar "villhabegär", så är det bara!
:skrattaåt

EDIT: Jag vill också skratta: :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

SolitudE skrev:
Detta är utan tvekan den dummaste tråd jag läst sen jag gick med här för 2 år sen. :rofl
Först han som skriver om sin Neos 100cc som han kör utan skylt på gångvägar med extra reflexer fram. :hihi Det skulle ju också vara en "krocksäker" mc.
(VEM FAN KÖPER EN KROCKSÄKER MC?)

Sen till Mannen, Myten och Legenden.
RGF, skapar "villhabegär", så är det bara!
:skrattaåt

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...