Vilken är sveriges stösta veckoträff?

Teo skrev:
Jo men han menar att det för tar en ganska så stor del av tjusningen med att åka båge ,friheten.... Håller med ganska mkt...

Skulle snarare säga att det förhöjer tjusningen .... köra ihop med likasinnade :)
Reglerna är inte svåra alls och jag tycker det funkar kanon.

Stort cred till Mr K :tummenupp

Lurch skrev:
Östersunds MCK var 110 hojar förra veckan, det var väl gissningsvis 95% oldtimers på custom...

Jo, gissnigsvis så är uppslutningen bland sporthojsåkare i ösd = max 5 st

Chronic skrev:
Puh, låter jävligt jobbigt att åka i grupp, bara "reglerna" gjorde mig varm och irriterad.

Jag vill inte ha ngn som står på ett bord & berättar vad alla (Jag) ska göra & inte.

Gruppkörning är skitkul!

"reglerna" är bara sunt förnuft...

Lurch skrev:
Östersunds MCK var 110 hojar förra veckan, det var väl gissningsvis 95% oldtimers på custom...
Men vi är 98% sporthojjar. Trodde det var underförstått eftersom detta är på SPORTHOJ och inte på Kromhoj.com
GSXR1100R skrev:
Dom få gånger som jag har varit med så har vi alltid lyckats tappa bort minst halva gruppen.
Förstår du nu varför vi inte villha dig med .... hehe
Hoztic skrev:
Oja, reglerna är ju bara påhittade av nån med liten k*k och stort maktbehov! :rolleyes:
Eller, så är det för allas säkerhet...
Mycket sant ...... alltihopa :tummenupp
Bonnie skrev:
Gruppkörning är skitkul!

"reglerna" är bara sunt förnuft...
Exakt. Men detta är bara en gång i veckan. Jag kör oxå gärna med 5-7st nära vänner som kör säkert och i mitt tempo så slipper man oroa sig över andra.

Mr K skrev:
Exakt. Men detta är bara en gång i veckan. Jag kör oxå gärna med 5-7st nära vänner som kör säkert och i mitt tempo så slipper man oroa sig över andra.
Ja och då är det riktigt kul :pannkyss

Back