Vilken är den vansinnigaste koncepthojjen du nånnsin skådat?

Jag bidrar med den här:

Den där serietillverkas ju i Österrike! Var ett test av den i en engelsk mc tidning för inte alls länge sen, tydligen skå det gå bra och stå på som fan med dom, och med det lägsta cw värdet som nånsin uppmätts på ett fordon, så tar man sig långt och snabbt. Tänk bilens komfort och bränslemängd, med mc smidighet och prestanda.
Spöade en Hayabusa och en C6 corvette i ett test made in germany. Stick to the limits where it is limits, och ge järnet på autoban var reglerna. Busan kom en 15 min efter den där och bilen 45 minuter senare...

Då har du väl sett den här med? Den hänger liksom ihop med din länk.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DrmYk_VBelg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DrmYk_VBelg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Kunglig! hahaha! :tummenupp

Ja den kavlar i alla fall ut en bil.

Jag tror att den toppar 30, dessutom har den hydrauliska stödhjul vilket nästan diskar den!

Jag bidrar med den här:

Liiite snabbare än 30 toppar den. har du ju tom läst tidigare http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=181487

Motorleistung 140kW/190PS bei 8000/min, Drehmoment 179 Nm bei 6000/min.
Beschleunigung 0-100 km/h 4,2 sec.
Höchstgeschwindigkeit 325 km/h.

Om vi ska vara seriösa: vad är vansinnigt med BMW C1?

Tja motorcyklar brukar ha tak eller hur :rolleyes: Eller en höjd som oftast överstiger en bil :rolleyes: Eller vindrutetorkare, det är ju ett måste för en motorcykel :rolleyes: Eller bälte, sånt måste ju bara dagens hojar ha :hihi

Blev omkörd av en sån där på Vasabron för längesen, en snubbe i kostym och slips med en sånn där öppen halv-hjälm, och portföljen framför sej, som kom på cykelbanan förbi alla bilar(då det inte var ombyggnad) Och vad gör han, jo pekar finger åt mej, What The FUCK :va Förklara det den som kan :näsblod

Haha dagens bästa :rofl :rofl :rofl

Den här e ju ganska läcker... lite tveksam till om man kan kalla den motorcykel dock.
Även om stödhjulen endast är nerfällda vid start och stopp.
2006-Acabion-SA-1024x768.jpg

ca 360kg (utan passagerare)
800hp
0-400 på ca 25 sekunder
topfart: 550km/h (om jag nu läste rätt, låter ganska otroligt :va)

www.acabion.com

Last edited:
Blev omkörd av en sån där på Vasabron för längesen, en snubbe i kostym och slips med en sånn där öppen halv-hjälm, och portföljen framför sej, som kom på cykelbanan förbi alla bilar.

Och vad gör han, jo pekar finger åt mej,
What The FUCK :va

Förklara det den som kan :näsblod

:rofl :skrattaåt :hihi
Så otippat och SÅ komiskt! :D

Jag har inte sett en enda c1 utan skador pa puckarna som ska skydda vid fall -antingen ar hojen (ar det ens en hoj??) valdigt ostabil eller sa ar forarna det...

Den drar säkert till sig lite instabilare kunder.

Men tittar man på den så ser man en troligen hög tyngdpunkt, små hjul och ett tomrum där man vill klämma åt med knäna.
Inget som talar för att fordonet är stabilt.

Jag visualiserar mina drömmar.
[YOUTUBE-ID]n6X15hCn1xc[/YOUTUBE-ID]

Varför rör sej inte bakdäcket 1:08 in när han trycker igång överljudsknappen? Sen skymtas ju även Michael beck från The Warriors i slutet, måste va en riktigt jävla tung rulle det där :tummenupp Man blir verkligen helt varm i kroppen i slutet, min tjej började grina, så fint tyckte hon det var att han klarade inflygningen på första försöket!

Last edited:
riktigt fräck aprilia skiss.. ser rå ut.

Bifogat

• aprilia_ram1000_05.jpg
    aprilia_ram1000_05.jpg
    68.2 KB · Visningar: 72
mer balla aprilia koncept, RSV4 skissen är nog snyggare än hojen blev i verkligheten tyvärr..

Bifogat

• aprilia_v4_2.jpg
    aprilia_v4_2.jpg
    135.2 KB · Visningar: 57
  • bardesign_aprilia_street.jpg
    bardesign_aprilia_street.jpg
    103.1 KB · Visningar: 48
  • Aprilia-FV2-5.jpg
    Aprilia-FV2-5.jpg
    63.4 KB · Visningar: 51
Last edited:
Då har du väl sett den här med? Den hänger liksom ihop med din länk.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DrmYk_VBelg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DrmYk_VBelg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

tipp tapp, tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp, tipp, tipp, tapp...snart är julen här...hurra.

Äntligen har man hittat ett vinnarkoncept för harly
motorcyclebbqpit.jpg

Last edited:
Äntligen har man hittat ett vinnarkoncept för harly
motorcyclebbqpit.jpg
Vad är det?
Går den på gas så är det ghej.
Ånga så är den kewl.

Värsta fjantcykelen jag sett är nog den som var med i något program på disco very.
Korkad jänkare som byggt om sin hayabusa (tror jag) med dubbla bakhjul.
På längden.
Drivning på ett.
Inte värd någon bild.
Men meningslös.

Postar "The Scootster" i stället:
scootster_hm.jpg

En sån här vill jag inte se nånn gå och tjacka inför säsongen nu.

2051442793_cfb84a3b31.jpg

Sen hade jag nog kunnat sålt lägenheten för att köpa på mej en sån här :yoparty
Hayabusa_artl.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...