Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
supernaut skrev:Tog mig friheten att utelämna allt efter Born Again. Tycker själv att det är svårt att välja, så det går bra att rösta på två stycken.

supernaut skrev:Det sket sig ordentligt. Tänkte posta min första poll, så försvinner den på vägen. Kan jag lägga till den i efterhand?
Anders R skrev:Svårt det där! Har man 19 på CD så..... Kollade samlingen, har de inte gjort någon mer än Reunion sedan 95??
supernaut skrev:Bara samlingar och en liveplatta
Past Lives 2002, olika livetagningar
Symtom of the universe, the original Black Sabbath 2002 dubbel cd med 29 låtar från 70-78
Black Box, the complete original Black Sabbath 2004 innehåller de åtta första plattorna.
De mjölkar verkligen!
Ryktas om en ny studioplatta under 2005, men det tror jag när jag ser den
Däremot kommer Bible of Ozz att släppas i början av året. En "best of" med Ozzy. Fyra skivor fast två av dem är covers och remakes. Kan bli bra eller platt som en pannkaka.
mb skrev:Paranoid är bästa med ozzy, även om jag inte är någon fantastiskt ozzyfan. Bara war pigs gör dock skivan värd att införskaffa. Annars är det dehumanizer och heaven and hell som gäller med dio.

Chris Ash skrev:Ozzy bojkottar jag sedan han körde över de gamla rytmsektionerna på de tidigaste plattorna och ersatte dem med nya. Det är så horribelt gjort så att det inte går att greppa.
supernaut skrev:Du talar så sant så.
Men förutom detta helgerån så har han pytsat ut en del kuliga låtar under karriären och hans val av gitarister är tillräckligt för mig.
Chris Ash skrev:Japp, har du hört Jake E Lee i Badlands? Mycket bluesigare än grejorna han körde med Ozzy och helt sjukt bra.
supernaut skrev:Nope, det har jag inte, men tänker göra det. Kan inte säga vem favvisen är utav Jake E Lee och Z W. RR står/svävar högt över alla.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |