Vilken är bästa bank? (lån + allmänt)

Nu har den svenska bank-branchen åter bevisat att att den inte har något existensberättigande
genom att begå lagbrott så många gånger att jag har tappat räkningen.

Men ni får en chans till.
Nu nollställer jag räkneverken och börjar om.

ICA banken är först ut.

Antal gånger banker har begått lagbrott mot min familj from Maj 2012:

• HB = 0
  • ICA banken = 1
  • Nordea = 0
  • SEB = 0
  • Swedbank = 0

Glasklart!

Nu är inte jag någon storkund, men HB har varit grymt hjälpsamma och tillmötesgående när jag affärat. Personlig service och otroligt lite krångel jämfört med Nordea och Swedbank som jag hade förut. Det kan ju finnas lokala kontor med pappskallar också såklart men det är dom nog inte ensamma om.
Sen har de som redan nämnts en suverän app som aldrig har strulat för mig.:tummenupp

Nu är inte jag någon storkund, men HB har varit grymt hjälpsamma och tillmötesgående när jag affärat. Personlig service och otroligt lite krångel jämfört med Nordea och Swedbank som jag hade förut. Det kan ju finnas lokala kontor med pappskallar också såklart men det är dom nog inte ensamma om.
Sen har de som redan nämnts en suverän app som aldrig har strulat för mig.:tummenupp

HB har tidigare sagt saker till mig, och till flera som jag känner, som helt klart har varit olagliga enl finansinspektionen.
HB är en SKURKAKTIG RÖVBANK!
Men nu har jag nyss nollställt räkneverket. (Det blir fler tillfällen, HB.)

Sjukt missnöjd med swedbank.
Senaste påhittet var att börja debitera mig för "nyckelskitkund" som jag inte bett om.
Enda anledningen till att jag stannar där nu är att jag ringde och skällde ut dem för det och fick då gratis kortavgift o internetbank resten av året.

Ja menar... ta betalt för att man själv ska kunna föra över pengar och liknande så att dem för mindre jobb???

Jag flyttar antagligen allt till länsförsäkringar senare, dem har varit trevliga och tillmötesgående. Samt att man slipper avgifter om man har allt där.

HB har tidigare sagt saker till mig, och till flera som jag känner, som helt klart har varit olagliga enl finansinspektionen.
HB är en SKURKAKTIG RÖVBANK!
Men nu har jag nyss nollställt räkneverket. (Det blir fler tillfällen, HB.)

Tråkigt för dig, men jag utgår från mina egna erfarenheter vilket var vad TS efterfrågade.
Generellt tycker jag dock du har rätt i sak, men är beredd att gå längre..
ALLA banker och försäkringsbolag med för den delen, är skurkaktiga rövar(e).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti