krawe
Ny medlem
tror inte du man överlever de? bara man inte kör in i någe borde man ju de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du bara glider lär du överleva, men räkna med att det känns...angående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.
är de ingen som vet?
aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.
aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.
så tänker min kompis typ men då e de ju bättre att ha mc-ställ på sig så har man mer risk att man klarar sig
HAHAHAHAHAHAHAHAangående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.

"känns får man räkna med"aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.

jaha, är det därför du vill ha snabb hoj?så tänker min kompis typ men då e de ju bättre att ha mc-ställ på sig så har man mer risk att man klarar sig
kan inte rosen bara stänga tråden nu.. moppefuckonivån sjunger på nya höjder
varför?kan inte rosen bara stänga tråden nu.. moppefuckonivån sjunger på nya höjder

amensnart dags, hoppas de som skriver här förstår vad jag menar när jag skriver så!
varför?
killen har ju massa frågor, och du känner väll till att man ska prata till en person på hans egen nivå, eller som uttrycket är "prata till en idiot, som en idiot"?
amen
jag veeeeet att du fick kämpa för att hålla dig i skinnet![]()
nejmenar du hålla mig i skinnet för att inte stänga direkt eller kämpa för att behålla mitt skinn när jag krashade?
nej
eller jo, lite för att inte stänga, men dte jag tänkte på var att du fick kämpa för att inte också svara lite taskigt![]()
sant, inte för jag heller brukar vara detokej
jag har lämnat stadiet där jag är otrevlig mot okända människor, nu är jag otrevlig mot folk jag ogillar på riktigt iställetger mer utdelning

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |