Vilka www sidor?

autopower.se
annonsguiden.nu ( söker på många sajter samtidigt, blocket mm)
nordichardware.se
//Tobbe

sporthoj.com
zatzy.com
klubbdunka.net
ostfrallan.com
blarf.nu
buzz.bazooka.se

-Dessa är obligatoriska var gång man sätter på internätet.

@ BLUE:

Din text "korta människor borde skjutas" är knappast rolig ens om man försöker se på det med ironi... :mad: :gnissla

eders /Linn -jävligt sur på morgonen.

Lilla_damen skrev:
@ BLUE:

Din text "korta människor borde skjutas" är knappast rolig ens om man försöker se på det med ironi... :mad: :gnissla

Måste hålla med dej om det....det är aldrig nåns fel att en blir kort och en lång men är man kort är det fan inte kul när man blir narrad för det.

Kakan skrev:
Måste hålla med dej om det....det är aldrig nåns fel att en blir kort och en lång men är man kort är det fan inte kul när man blir narrad för det.

Nej jag menar det, jag är 1.56 och ½ cm kort,
hur många gånger tror ni inte man får lida för det?

Ganska jobbigt att inte bli tagen på allvar som vuxen människa ibland på grund av ens längd alla gånger oxå...

Seriöst, hur pass kul är det för ens redan hyffsat kassa självförtroende är det att läsa "korta människor borde skjutas"?

Nu är det väl antagligen inte direkt menat direkt till mig får man väl hoppas, men det får ju knappast oss korta (som faktiskt är en del, av båda könen)
här på forumet att känna att man vågar ställa frågor om sänkning av hojjar osv..

För helt bekymmersfritt med att gilla sporthojjar och att vara überkort är det ju inte!

Jag har tex för korta ben för att ett skinnställ ska passa utan att sys om, jag är för kort för de flesta hojjar osv...

Lilla_damen skrev:
Nej jag menar det, jag är 1.56 och ½ cm kort,
hur många gånger tror ni inte man får lida för det?

Ganska jobbigt att inte bli tagen på allvar som vuxen människa ibland på grund av ens längd alla gånger oxå...

Seriöst, hur pass kul är det för ens redan hyffsat kassa självförtroende är det att läsa "korta människor borde skjutas"?

Nu är det väl antagligen inte direkt menat direkt till mig får man väl hoppas, men det får ju knappast oss korta (som faktiskt är en del, av båda könen)
här på forumet att känna att man vågar ställa frågor om sänkning av hojjar osv..

För helt bekymmersfritt med att gilla sporthojjar och att vara überkort är det ju inte!

Jag har tex för korta ben för att ett skinnställ ska passa utan att sys om, jag är för kort för de flesta hojjar osv...

Jo du ja ghar en mor som är 154 kort och hon har slite ut sina axlar så hon går och har ont varje dag. MMmmm hemsa är att det finns inget att göra...
Jag har tur jag vart 165 ½ så jag klagar bara då och då på min längd. Men att vara under 160 ställer till problem och att sen gilla sporthojar hua det kan inte vara kul att alltid se hur mycke man kan sänka den hoj man är intresserad av och många går det ju inte sänka så mycke utan att man förlorar en hel del på det...

Nä jag tror int edet är direkt menat till dej men ändå så total onödigt att skriva....ska vi korta skriva att långa borde skjutas?? och hur många skulle inte hojta till om det då?!

Lilla_damen skrev:
@ BLUE:

Kakan skrev:

Tråkigt att ironin var otydlig!

Ber allra mest om ursäkt!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back