Vilka varvtider kommer krävas på Sviesta i Rookie600/1000?

Mäh!

Med så där mycket ursäkter flera veckor innan race, så kanske det är lika bra att stanna hemma?!
:hojsmilie

/Hugo Hetsar

Ha ha ha...
Jag måste ju börja med ursäkterna i tid, så jag har lite att välja på sen..:D

På knutstorp i rookie1000? Jo det bör nog räcka där, annars finns det nog några brutala talanger i r1000 i år. Har någon i r1000 ens kört 1.02 på knutan?
Per Björk har snuddat vid dom tiderna i R-600, men annars vet jag ingen Rookie som har varit så snabb.

På knutstorp i rookie1000? Jo det bör nog räcka där, annars finns det nog några brutala talanger i r1000 i år. Har någon i r1000 ens kört 1.02 på knutan?

Hmmm.
Kollade lite på resultaten från Anderstorp.
Och undrar då genast.... Vem då?

Hmmmmm :gnissla
Med tanke på hur gårdagens träning gick. så har jag några saker att revidera :huvet

Ni kan ignorera mina tidigare inlägg :D

Du körde iaf om snyggt, något man inte kan säga om alla som var där igår :mad:

Fråga Mange Berg vad han tycker om den saken :D

I övrigt måste jag nog vara mycket elakare på omkörningarna till racet.
Som det är nu så fastnar jag bakom folk. För att själv bli omkörd av någon som igentligen kör saktare än mig. Som jag då måste försöka köra om. Och då kommer ytterligare en och kör om mig. Som en ond cirkel.

Nu finns det Onboard film från igår på www.eskilsson-racing.se
Det är dock något strul med ljudet. Så det kommer en ny film om en stund.

Fråga Mange Berg vad han tycker om den saken :D
Du körde om mig en av gångerna i depåkurvan, eller rättare sagt lite före, och jag kunde gå in bakom dig utan problem. Tyvärr så kom det en till efter dig som tyckte att insidan i depåkurvan var ett fint ställe att köra om på när jag redan börjat lägga ner :mad:
I övrigt måste jag nog vara mycket elakare på omkörningarna till racet. Som det är nu så fastnar jag bakom folk. För att själv bli omkörd av någon som igentligen kör saktare än mig. Som jag då måste försöka köra om. Och då kommer ytterligare en och kör om mig. Som en ond cirkel.
Samma här, jag glider omkring som om det vore en vanlig bandag. Förra träningen låg jag bakom en kille i en jäkla massa varv. Vi körde 1.04-05 tider. När jag kom om satte jag PB och körde 1:01,63.

Nästa tisdag kör vi under minuten båda två ;)

Jag kan inte annat än hålla med föregående talare, jag kommer att floppa hejdlöst jag tippar mig själv som vinnare av b-finalen :huvet

björn

Men nu får ni väl ge er i alla fall:va Ska alla agera "underdog" innan B racet:mad:
Nä, se nu till att tagga upp er lite och börja häckla varandra istället, DET är ju underhållning:D inte mera snyft nu tack!

Sluta gnäll och nedvärdera er nu för fan :tungan , ni har ju iallafall kört på banan innan race, jag tänkte lära mig banan på kvalet :huvet

Vad är det för konstiga filmformat du kör med? Jag kan inte se något alls :va

Dom gamla filmerna har det konstiga formatet .wmv som är standard "Windows Media Video" så att så många som möjligt ska ha rätt codec från början.

Sen bytte jag till det ännu konstigare formatet som är .Avi som också är ett standard Windows format. (Kan dock kräva en nyare mediaspelare)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT