Vilka var det jag såg?

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date

Solid snake

Guest
Igår vid bollhuset i lund, runt 17:45, såg jag en repsol honda med matchande skinnställ, tror det var von vettet och 2 andra killar.

Sen såg jag en kille som körde med en rejshoj (av det lilla jag såg så var det inga lampor på den iaf) tror det stod 94 på toppkåpan, bågen ifråga var svart, detta var vid vallkärra runt 18:15.

Solid snake skrev:
Igår vid bollhuset i lund, runt 17:45, såg jag en repsol honda med matchande skinnställ, tror det var von vettet och 2 andra killar.

Sen såg jag en kille som körde med en rejshoj (av det lilla jag såg så var det inga lampor på den iaf) tror det stod 94 på toppkåpan, bågen ifråga var svart, detta var vid vallkärra runt 18:15.

jag är skyldig till nr 3 i kön av hojar vid 17.45...en zzr600 Blå/Svart med gul/svart T3 ställ :yoparty

Vem va du på en sporthoj i onsdags vid flygrakans cafe, du körde en sporthoj och hade skinnställ och hjälm, om du känner igen dig så kan du göra ett inlägg här...

GSXR1100R skrev:
Vem va du på en sporthoj i onsdags vid flygrakans cafe, du körde en sporthoj och hade skinnställ och hjälm, om du känner igen dig så kan du göra ett inlägg här...

Du kan bara inte låta bli va?

GSXR1100R skrev:
hade hjälmen visir var det nog jag ....... eller majtii

GSXR1100R skrev:

Haha, det var skoj första gången :banana

GSXR1100R skrev:
Vem va du på en sporthoj i onsdags vid flygrakans cafe, du körde en sporthoj och hade skinnställ och hjälm, om du känner igen dig så kan du göra ett inlägg här...(inlägg)

Vännen, det blir så svårläst om man ska göra inlägg i andras inlägg.... :pannkyss

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back