Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det hade varigt riktigt skoj,. men var ligger "standarden" på förarna??
Jag lär dig allt jag kan och det går fort, det viktigaste är att skaffa snabbgas för tuffa och riviga starter.ok ja kanske de.. men då får du lära mig åka hoj nån gång stefan.!!!bara jag får ledigt hemma
Det hade varigt riktigt skoj,. men var ligger "standarden" på förarna??
Du kör ju redan för fort![]()
Är det nån som har ungefärlig koll på på hur många timmar det blir på hojen, läste nånstans att det vara 9dagar på banan.. Tänkte kolla hur mkt däck osv man kan behöva..
/R
Det tycker jag låter lite?!? Min hoj gick 23 timmar på lägret 2006 och då var jag inte med på tävlingen och jag körde rätt lite de sista två dagarna pga skada. Iofs var jag (liksom Kjelle) som en Duracellkanin när vi var på Finestrat (gillade den banan MYCKET), men det är mycket körtid på lägret. Om man vill och orkar.mellan 15-20 vad jag hört
Är det nån som har ungefärlig koll på på hur många timmar det blir på hojen, läste nånstans att det vara 9dagar på banan.. Tänkte kolla hur mkt däck osv man kan behöva..
/R
Jag använde mig av tre uppsättningar däck och det räckte bra inte alls så att de var slutkörda. Kul kul att kasta på lite frächa däck efter att du fått upp tempot för att få köra snbbare än västa konkurenten![]()
Jag har en hel del nya däck om någon är intresserad av att köpa.
¨Ok, tackar.. ska räkna slantarna och se om jag får råd att åka..
/R
¨
Klart du ska med Ronta, du skulle trivas som fisken i vattnet där borta![]()
Jag tror det är hälften av varje, tror jag hörde nåt om ca: 10 hojar i lastbilen, åker jag med så blir det lätt flyg och lastbil då man tjänar typ 4 dagar på det. Sen hade det ju vart gött med en redig buss därnere dockhaha, ja det tror jag med.. ska göra mitt bästa för att kunna åka..![]()
Hur gör ni, åker ni racebussarna ner eller flyger ni och tar hojarna+ utrustning med DHL..![]()
![]()
/R
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |