Vilka sporthojshandskar ska jag köpa för ~1500kr?!

• Thread starter Thread starter Zee
  • Start date Start date
Zee skrev:
2434412 Uppdatering!

Köpte "deras" handske. HELSKÖN och gött med skydd. Beriken kändes helt obekväm.

Nu får vi bara hoppas att jag slipper kraschtesta handskarna. :)

Ska dit och testa dem också, mina börjar ge med sig nu... Bra pris verkar det som också..!

imaster skrev:
2434729 Ska dit och testa dem också, mina börjar ge med sig nu... Bra pris verkar det som också..!

Ja, känns som jag hellre ger 1100kr för ett par hemmatillverkade av rejsputtar än det dubbla för ett par snygga hyperduper Specialname.

Riktigt trevlig var den dära Per #88 också. Bättre mottagande än man brukar få på de flesta andra ställen, där man mest verkar vara till besvär.

Han lade dessutom märke till att jag kör med Daytonas rejsdojor, fastän jag hade mina touring-gore-tex-brallor över (kör inte med Clover-helstället till jobbet).
Respect, bumschackalack. :cdevil

Zee skrev:
2435013 Ja, känns som jag hellre ger 1100kr för ett par hemmatillverkade av rejsputtar än det dubbla för ett par snygga hyperduper Specialname.

Riktigt trevlig var den dära Per #88 också. Bättre mottagande än man brukar få på de flesta andra ställen, där man mest verkar vara till besvär.

Han lade dessutom märke till att jag kör med Daytonas rejsdojor, fastän jag hade mina touring-gore-tex-brallor över (kör inte med Clover-helstället till jobbet).
Respect, bumschackalack. :cdevil

Kan du fixa bild på handskarna, pliiis:tummenupp Är också på jakt, o 1100 pix e ju kanoners för en bra handske.

PGH skrev:
2435022 Kan du fixa bild på handskarna, pliiis:tummenupp Är också på jakt, o 1100 pix e ju kanoners för en bra handske.

Jorå, tänkte faktiskt göra det av ren hygglohet mot alla nyfiknisar. Ska försöka hinna med det ikwell.

Annars kanske du kan PM:a mig och påminna mig im kwell om inget är upplagt..

Zee skrev:
2435029 Jorå, tänkte faktiskt göra det av ren hygglohet mot alla nyfiknisar. Ska försöka hinna med det ikwell.

Annars kanske du kan PM:a mig och påminna mig im kwell om inget är upplagt..

Grejt!

Sirjerry skrev:
2432481 Annars kan ju ett par Arlen ness GP-race vara ett bra alternativ, bra skydd, och sitter jävligt fint, i alla fall på mina labbar!
Kände på mig att du höll på att skriva, så jag skyndade mig lite extra :D

Här kommer en bild, en suddig bild och en idolbild. :)

Bifogat

• DSCN7669_small.JPG
    DSCN7669_small.JPG
    59.8 KB · Visningar: 214
  • DSCN7670_small.JPG
    DSCN7670_small.JPG
    59.8 KB · Visningar: 784
  • DSCN7673_small.JPG
    DSCN7673_small.JPG
    99.3 KB · Visningar: 230
Ser ju riktigt najs ut, sådana blir det sen. Kanoners för bilderna:tummenupp

PGH skrev:
2436913 Ser ju riktigt najs ut, sådana blir det sen. Kanoners för bilderna:tummenupp

Jodå, de är väl inte ultra hyperdupersnygga, men helt klart godkända. De ba köp! :tummenupp

Zee skrev:
2436969 Jodå, de är väl inte ultra hyperdupersnygga, men helt klart godkända. De ba köp! :tummenupp

Tyckte de där var riktigt snygga - gillar inte deras färgglada logga dock... Men ett par såna blir det nog till våren, verkar bra! :tummenupp

Jag köpte ett par handskar från Held, modellen "Ninja". Fast det hjälper kanske inte er i Skåne, jag köpte dem på MC-boden i Stockholm. Sköna handskar, mjukt skinn, skydden känns rejäla, 1070:-. Jag är nöjd.

Neutral skrev:
2437359 Du skulle ju köpt de gröna. :7peta :D

Hehe.. njae, jag vill nog hålla mig framtidskompatibel ifall man kör annat än de gröna Kaworna senare.. :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla