Vilka sporthojar kan man strypa

Hellraider

Metal is forever!
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
R1:a -01(såld)TT600R(Såld)Hade en R1:a -00 (Stulen!)Numera en ZX9R Grön såklart!
Tjena!Vilka nyare hojar 00- å framåt är typbesiktigade i sverige med en lägre effekt, så man kan få ner dom i premie :confused: Min R1:a från -00 finns det strypningar ner till 25kw,men man får ändå den i klass 7, eftersom den inte är typad för lägre effekt :va Dom hojar jag är intresserad av är R1-02-04, zx9r-02-04,honda cbr900 02-04,honda vtr1000 sp-1,aprilia rsv 1000 mille,ducati 748 och
916 00-01 även suzuki gsxr 1000 01-04,någon som vet någon av dessa är typade i sverige med en lägre effekt :Bugar

Om inte får man snart gå över till Supermotard pga dessa jävla premier!!!

Ha det gött gott folk!!

typa om den då? ;)

Testa ringa tennant och kolla vad premien blir när du även väljer deras hemförsäkring. De gav MIG, som är 22 12000kr i försäkring (med hemförsäkringsrabatttofflan) för hel hel.

Har för mig att alla bolag enbart försäkrar på full effekt numera.
Förmånga som fuskat.

TL1000R 98 och 99 är regade som 79KW, inte för att det gör någon skillnad, är fortfarande klass 7 och kostar samma som en 00 TLR med 99kw inregistrerat.

Inget fel på Motard. Sketans kul! Visserligen helt annorlunda men, ska man inte köra långt är det nästan roligare med Motard. Mne de suger kraftigt på längre sträckor. Och, det du inte betalar i f-premie på en Motard betalar man i service kostnader, så så där jättebilliga är inte de heller. Tyvärr...
(Om man inte fixar ALLT själv)

Köp en begagnad sporthoj och kör enbart trafikförsäkring, så kommer du ju halv billigt undan.

Köp en hoj som du har råd att försäkra istället...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park