Vilka ska till Falkenberg med SMC på fredag?

Jag har svårt att tro att någon vid banan kollar så noga att dom upptäcker det. Jag skulle säga att om du kan köra obehindrat med det på vägen, och ska köra bana för första gången så är det knappast några problem. :)

En annan sak slog mig just: mitt styrlager knäpper en aning vid inbromsning. Har varit på Kenneths MC och frågat om läget (jag är okunnig) men meken där tyckte inte det var ngn fara och att det kunde bytas vid nästa service/vintervilan. Hur noga är de med sånt? Jag fattar att det ytterst handlar om min safety, men eftersom meken inte tyckte det var ngn fara lät jag nöja mig med det... :gnissla

Låter bra det, lär som sagt vara andra faktorer som tar i först...! :tungan
Fan, vad skoj det ska bli.

Jag har svårt att tro att någon vid banan kollar så noga att dom upptäcker det. Jag skulle säga att om du kan köra obehindrat med det på vägen, och ska köra bana för första gången så är det knappast några problem. :)

När är körningen imon på lördagen? Ska nog själv inte köra, men jag tänkte sticka ner och fota;)

Jag körde Falkenberg igår, min banpremiär, grön steg 1.
Strålande sol, bra instruktörer och trevliga människor...
...och genast vill jag ha en ny hoj! Visst är det inte hojen som sätter gränsen (ännu?), men det ser ju ut att vara så mkt lättare att köra R1, GSXR och allt vad det heter (läs: satan vad folk kan köra!) än min gamla maskin. :yoparty

Skrapade tårna och utnyttjade hela däcket, iaf på högersidan. :rolleyes:
Lärorikt och fantastiskt roligt, mera!!! :tummenupp

Ngn mer som var där igår? Hoj, grupp?

...och genast vill jag ha en ny hoj! Visst är det inte hojen som sätter gränsen (ännu?), men det ser ju ut att vara så mkt lättare att köra R1, GSXR och allt vad det heter (läs: satan vad folk kan köra!) än min gamla maskin. :yoparty

Jag och min polare körde Steg 3 i Blå grupp. En blå och en röd R1. Sjukt bra dag! Fick till knäskrapet så det sitter, nu är det dubbelt så roligt att köra!

Ja va me i fredags grön grupp... jiiises va kul de va! Ni andra som var med i grön grupp och har folksam..glöm inte bort att utvärdera kursen och säga till folksam så ni får billigare försäkring!! (Om det lönar sig för er förstås...)

Nästa gång ska ja va ute i mer god tid så man hinner prata ihop sig med er här före så vi kan åka hoj/ta de på släp tillsammans.. de blir ju så mycket roligare då!! :)

Roligt att höra fler som har upplevt hur roligt det är att köra på bana! :tummenupp

Roligt är en rejäl underdrift!! Busan skall säljas och gixxer 1000 skall inhandlas! Nästa år skall det bli bana för hela slanten!!

Fast jag är rätt förvånad över att Busan var såpass smidig trots vikt och storlek.. Men nästa år skall det gå snabbare i svängarna! :yoparty

Jag körde grön steg 1 på lördagen :)
Svart gix (jag som rökte none-stop :D )

Jag körde grön steg 1 på lördagen :)
Svart gix (jag som rökte none-stop :D )

Aha, så det var du! :)
Hehe, non stop var ordet...

Ja, vi bytte ju ett par korta ord ett par ggr och jag minns att du körde om mig på rakan minst en gång iaf.. :mad: :tummenupp

Var väl du som hade fått försäkringsförslag på 80k till att börja med va? :huvet
Ska vi byta hoj? :tungan

Aha, så det var du! :)
Hehe, non stop var ordet...

Ja, vi bytte ju ett par korta ord ett par ggr och jag minns att du körde om mig på rakan minst en gång iaf.. :mad: :tummenupp

Var väl du som hade fått försäkringsförslag på 80k till att börja med va? :huvet
Ska vi byta hoj? :tungan

108k :rolleyes:

en gång bara? ;

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...