Vilka ska köra Sm i Anderstorp?

För er med boendeproblem

"Stiftelsen Gisleparken
Gislaved
tel. 0371-814 40
Välutrustade stugor belägna nära Gislaveds centrum. Konferenslokaler. En stor restauranglokal finns som brukas i samband med arrangemang."

Kostar 900 spänn för två nätter, fyra sovplatser i stugorna.

Mike the bike skrev:
Vilket hotell och vad kostar det??

Håller i övrigt med, särskilt som min nu gravida fru skall följa med.

/M

:hihi
Jag´minns inte riktigt.. vare scandic crown eller nåt.. ajg tror inte det finns så många hotell dära...
vi dega typ 595:- för rum ink frulle! :yoparty

Flemming :hihi

Jag ska köra både träning och race.

Jag är sugen som fan.... att åka ner o glo på lite RR... o gå runt o småhejas lite i depån..!! :hej

Tom, MW o BB o jP... kan man sällskapa med er måntro???

Madhonda skrev:
Jag är sugen som fan.... att åka ner o glo på lite RR... o gå runt o småhejas lite i depån..!! :hej

Näää, är det inte dags för premiärrace då? För visst skulle det bli licens i år.

Jag ska dit. Får man ta med sig gopeden?

Edit: någon som är intresserad av att vara med och sova i hyrd stuga? :7peta

Last edited:
Gulsnabbtrajja skrev:
Näää, är det inte dags för premiärrace då? För visst skulle det bli licens i år.

Men fan...lugn i stormen... jag "kör upp" för licens den 17/4... måste ju förbereda mig mentalt oxå. :3freak

Hmm.. vilket säkert kommer att ta hela sommaren. :rolleyes: :) Jag blir nervös bara av att tänka på att stå på griden. :eek:

Madhonda skrev:
Men fan...lugn i stormen... jag "kör upp" för licens den 17/4... måste ju förbereda mig mentalt oxå. :3freak

Hmm.. vilket säkert kommer att ta hela sommaren. :rolleyes: :) Jag blir nervös bara av att tänka på att stå på griden. :eek:

Om jag vågar så vågar du! Ta med pingvinskrället också.

Madhonda skrev:

Det är nog faktiskt alldeles rimligt att åka 5 pers i en Volvo V40. Och vi gillar ju dig!

Pax för att vägra sitta i mitten om vi skall åka 5st ner till Anderstorp...!

Madhonda; Det finns dock ingen sovplats i stugan. Så var skall fröken sova isåfall? Ute rekomenderas ej om Jenny tänker kräkas på farstukvisten.

Nyteknik skrev:
Jo, den rosa i 125JR minns jag nu. Men vilka andra?

Miss Brink 125 JR
Eva Hällström 125 Racer
Michaela nånting 125 Racer
Sara Dolk Superbike
Karen Pongratz? Rookie 600?

+Nån till i SP250 och sen har jag säkert missat någon.

Chris Ash skrev:
Miss Brink 125 JR
Eva Hällström 125 Racer
Sara Dolk Superbike

Sen så har vi ju Carolina Riedel som burkar i sidvagn så bra att hon blivit svensk mästare dom två senaste åren.

Chris Ash skrev:
Miss Brink 125 JR
Eva Hällström 125 Racer
Sara Dolk Superbike

Karen lär nog inte åka i år om allt går som det är tänkt...tror det är lite barn på gång där. Däremot ska väl kanske KallaPåsar-Åsa in och bowla lite i år oxå förhoppningsvis :) Och ett par tjejer är det som kör av och till i 250SP oxå men det har nog Torkel järnkoll på.

*/ ?>
Back