Åsa
Triumph I am
Buss, nä den får dom inte lånaGSXR1100R skrev:Nu va du elak, buss på nu Åsa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Buss, nä den får dom inte lånaGSXR1100R skrev:Nu va du elak, buss på nu Åsa![]()
Ödmjukhet och respekt kommer man inte långt medÅsa #96 skrev:Skulle JAG kasta paj![]()
![]()
Jag vet ju att du gillar grabbarna, och detta ser jag mer som en tjänst åt dig, då du ibland kan vara lite blyg när det väl gäller![]()
Puss puss på dig
Fyra timmar är inga problem för er, vältränade ynglingarMike the bike skrev:Jag, DQ och förhoppningsvis JM kommer att köra annars blir det mycket köra för mig å Björnen.
/M
Mike the bike skrev:Jag, DQ och förhoppningsvis JM kommer att köra annars blir det mycket köra för mig å Björnen.
/M
Palte skrev:Äh ta inte med en 3e förare, då får ni köra så lite. Jag och Jiwe kör även 6timmars på 2 förare. Inga topplaceringer precis men vi tar oss i mål.
Don Quixote skrev:Ja, men ni är inte förare som brukar sätta era bästa varvtider på andra respektive utvarvet. Vi är trötta gamla själar jag o Mike. Men det ska faktiskt sägas att det börjar bli bättre. Senast orkade vi köra fulla 20 minuter på Knudan!![]()
Knudan är lite speciell, men SRW är ännu jobbigare, 20 minuter på Knudan = 10 minuter på SRWDon Quixote skrev:Ja, men ni är inte förare som brukar sätta era bästa varvtider på andra respektive utvarvet. Vi är trötta gamla själar jag o Mike. Men det ska faktiskt sägas att det börjar bli bättre. Senast orkade vi köra fulla 20 minuter på Knudan!![]()
oscar skrev:Pricken över i IGEN!!! Fan Åsa, you´re on a roll!![]()
Jag kör med MrLind och Geiger!![]()

Diablo skrev:Underbart av dig att ställa upp, Åsa. Tack!Här är tilldelningen av uppgifter:
Team Anabola Corben
Förare 1: CorbenDallas
Förare 2: Diablo
Förare 3: vakant
Cykel: Lilltösen
Depåpersonal: Åsa #96
Racebussförare: Åsa #96
Massör: Åsa #96
Sponsor: Åsa #96
![]()

CorbenDallas skrev:Vi kan köra med min Lilltös, bara jag får rätt på skiten, annars går den tyvärr inte alltför fort...![]()
CorbenTror att ERF:et är fullt denna gångCorbenDallas skrev:Som sagt, vi kan köra med den också...![]()
![]()
Försöker du skrämma bort konkurrenterna redan innan rejset?GSXR1100R skrev:Tror att ERF:et är fullt denna gång
Korv me sallad & Diannabolo är inga konkurrenter, dom är riktigt kassa på att köra, dessutom kommer dom aldrig in i matchenNr:18 skrev:Försöker du skrämma bort konkurrenterna redan innan rejset?![]()

Tyssst! Vi måste ju ha med nån som är långsam oxå, så att du har nån att köra om!GSXR1100R skrev:Korv me sallad & Diannabolo är inga konkurrenter, dom är riktigt kassa på att köra, dessutom kommer dom aldrig in i matchen
![]()
Det är det som är så konstigt, jag körde om massor av folk på senaste ERF:et (Knudan), jag kände mig riktigt snabb ett tag, men sen kom Gsson, Lovebike & dom andra raketerna och blåste förbi, tror inte jag såg till dig dock.Nr:18 skrev:Tyssst! Vi måste ju ha med nån som är långsam oxå, så att du har nån att köra om!![]()

Jag mekade i depånGSXR1100R skrev:Det är det som är så konstigt, jag körde om massor av folk på senaste ERF:et (Knudan), jag kände mig riktigt snabb ett tag, men sen kom Gsson, Lovebike & dom andra raketerna och blåste förbi, tror inte jag såg till dig dock.
![]()

R2 & Skalman räddade erat team, imponerande att se R2 köra så pass länge helt otränadNr:18 skrev:Jag mekade i depån![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |