Vilka ska köra ERF på Åsen den 24 Juli

Åsa #96 skrev:
Skulle JAG kasta paj :confused: :va
Jag vet ju att du gillar grabbarna, och detta ser jag mer som en tjänst åt dig, då du ibland kan vara lite blyg när det väl gäller :tuttar

Puss puss på dig
Ödmjukhet och respekt kommer man inte långt med

Jag, DQ och förhoppningsvis JM kommer att köra annars blir det mycket köra för mig å Björnen.

/M

Mike the bike skrev:
Jag, DQ och förhoppningsvis JM kommer att köra annars blir det mycket köra för mig å Björnen.

/M

Äh ta inte med en 3e förare, då får ni köra så lite. Jag och Jiwe kör även 6timmars på 2 förare. Inga topplaceringer precis men vi tar oss i mål.

Palte skrev:
Äh ta inte med en 3e förare, då får ni köra så lite. Jag och Jiwe kör även 6timmars på 2 förare. Inga topplaceringer precis men vi tar oss i mål.

Ja, men ni är inte förare som brukar sätta era bästa varvtider på andra respektive utvarvet. Vi är trötta gamla själar jag o Mike. Men det ska faktiskt sägas att det börjar bli bättre. Senast orkade vi köra fulla 20 minuter på Knudan! :)

Don Quixote skrev:
Ja, men ni är inte förare som brukar sätta era bästa varvtider på andra respektive utvarvet. Vi är trötta gamla själar jag o Mike. Men det ska faktiskt sägas att det börjar bli bättre. Senast orkade vi köra fulla 20 minuter på Knudan! :)

Vi har en ny tank på g, så vi ska kunna köra lite längre pass! (Soppan räcker ju bara i lite över en timma)

Don Quixote skrev:
Knudan är lite speciell, men SRW är ännu jobbigare, 20 minuter på Knudan = 10 minuter på SRW

oscar skrev:
Pricken över i IGEN!!! Fan Åsa, you´re on a roll! :tummenupp

Jag kör med MrLind och Geiger! :)

Jag hoppas du vet vad du har gett dig in på Oscar.

Både jag och Mr Lind körde som horor på Gelleråsen i Onsdags.

Jag lyckades halft sladdandes upp på curves'n och ut i sandfållan några gånger, till slut ta mig ner till 1,13 tider.

Måste få nån ordning på min fjädring innan Endurancet, annars ligger vi inte bra till. Men vet inte hur jag ska lyckad med det bara. :näsblod

Alex varvtider, såg inte så jättelovande ut på hans hoj ens, (Sorry Alex) undra hur det kommer att se ut på min hoj då???

Aja, det blir intressant iaf. :lol

Nu ska jag kräkas lite, sova en stund och ta nya tag till kvällen.

Trevlig midsommar allihopa!! :FU

Diablo skrev:
Underbart av dig att ställa upp, Åsa. Tack! :tummenupp Här är tilldelningen av uppgifter:

Team Anabola Corben

Förare 1: CorbenDallas
Förare 2: Diablo
Förare 3: vakant
Cykel: Lilltösen
Depåpersonal: Åsa #96
Racebussförare: Åsa #96
Massör: Åsa #96
Sponsor: Åsa #96

:tungan

Vi kan köra med min Lilltös, bara jag får rätt på skiten, annars går den tyvärr inte alltför fort... :3freak

Nr:18 skrev:
Försöker du skrämma bort konkurrenterna redan innan rejset? :mad:
Korv me sallad & Diannabolo är inga konkurrenter, dom är riktigt kassa på att köra, dessutom kommer dom aldrig in i matchen

:hihi

GSXR1100R skrev:
Korv me sallad & Diannabolo är inga konkurrenter, dom är riktigt kassa på att köra, dessutom kommer dom aldrig in i matchen

:hihi
Tyssst! Vi måste ju ha med nån som är långsam oxå, så att du har nån att köra om! :D

Nr:18 skrev:
Tyssst! Vi måste ju ha med nån som är långsam oxå, så att du har nån att köra om! :D
Det är det som är så konstigt, jag körde om massor av folk på senaste ERF:et (Knudan), jag kände mig riktigt snabb ett tag, men sen kom Gsson, Lovebike & dom andra raketerna och blåste förbi, tror inte jag såg till dig dock.
:gnissla

GSXR1100R skrev:
Det är det som är så konstigt, jag körde om massor av folk på senaste ERF:et (Knudan), jag kände mig riktigt snabb ett tag, men sen kom Gsson, Lovebike & dom andra raketerna och blåste förbi, tror inte jag såg till dig dock.
:gnissla
Jag mekade i depån :gnissla

*/ ?>
Back